برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مشهد
کد خبر: 4092615
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مشهد

دبیر و ناظر فنی جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی گفت: هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی در مشهد برگزار می‌شود.

جشنواره مردمی و ملی تلاوت های مجلسی در مشهدحسین شریفیان، دبیر و ناظر فنی جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه بزرگسالان در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی در مشهد، با رأی مستقیم مردمی و نظارت اساتید معزز در جلسات قرآنی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود، برگزار خواهد شد.

شریفیان تصریح  کرد: جلسه استاد و قاری مصطفی حسنی کارگر، روز جمعه 29 مهرماه، ساعت 19 واقع در میدان طبرسی، بلوار شارستان، کوچه خوش گفتار، پلاک 31، جلسه استاد و قاری بین‌المللی حسین پورکویر، روز دوشنبه 2 آبان‌ماه  ساعت 19، واقع در میدان شهداء، خیابان دانشگاه، نبش دانشگاه 15، مسجد حضرت حسین ابن علی(ع)، جلسه قاری و داور بین‌المللی  قرآن استاد سیدجواد فاطمی، پنج‌شنبه 5 آبان ماه، ساعت 19، واقع در میدان شهداء، مسجد حوض لقمان، مرحله مقدماتی این دوره از جشنواره خواهد بود.

دبیر و ناظر فنی جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی ضمن دعوت از قرآنیان و اساتید قرآن برای مشارکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی، بیان کرد: قاریان خوش‌خوان و مسلطی که قصد شرکت در جشنواره را دارند، می‌توانند به آی‌دی iranzibas@ در شبکه پیام‌رسان ایتا و یا قبل از ساعت ذکر شده، در یکی از جلسات  فوق حضور پیدا کرده و به دبیر و خادم جشنواره  آمادگی خود را اعلام کنند.

وی گفت: مرحله نهایی استانی هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی در مشهد، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار و تاریخ برگزاری آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha