دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش‌محور و خلاقانه است
کد خبر: 4092835
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش‌محور و خلاقانه است

معاون استاندار یزد با بیان اینکه دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش‌محور و خلاقانه است، گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید در مسیر رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان و با توجه به استعداد و توانایی‌های آنان گام بردارند.

محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، روز گذشته، 26 مهرماه در چهارمین نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی گفت: با توجه به اینکه دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش‌محور و خلاقانه است، دستگاه‌های ذی‌ربط باید در مسیر رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان و با توجه به استعداد و توانایی‌های آنان گام بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد بیان کرد: هدایت استعداد و توانمندی دانش‌آموزان به همراه فراهم کردن یک محیط جذاب برای آموزش، می‌تواند در موفقیت آینده‌سازان کشور در حوزه‌های کارآفرینی و ابتکارات و نوآوری تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزان در اواخر سال جاری ابراز امیدواری کرد: مقدمات برگزاری این رویداد در گستره ملی و به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

شاه‌حسینی در پایان تصریح کرد: مدیران استانی باید همه تلاش خود را برای اینکه یزد به عنوان مرکز اصلی پرورش خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان شود، به کار گیرند و در این خصوص مدیریت ارشد استان تمام بسترهای لازم این موفقیت را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام
captcha