زوجین برای فرزندآوری نیازمند درمان و حمایت هستند
کد خبر: 4094245
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
فرماندار الیگودرز:

زوجین برای فرزندآوری نیازمند درمان و حمایت هستند

فرماندار الیگودرز ضمن تقدیر از خدمات مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اراک به مردم الیگودرز، گفت: امروز با گروهی از جمعیت جوان و در سنین باروری مواجه‌ هستیم که قصد و تمایل به فرزندآوری دارند، اما نیازمند حمایت و درمان هستند.

دیدار فرماندار الیگودرز با رئیس مرکز درمان ناباروری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، ایمان خسروی، فرماندار الیگودرز، دوم آبان‌ماه در دیدار با محمد طالبی، مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اراک با اشاره به نزدیک بودن مسافت شهرستان‌های الیگودرز و اراک، افزود: با توجه به اهمیت بنیان خانواده و لزوم حرکت در راستای جوان‌سازی جامعه، تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی می‌بایست جهت فرهنگ‌سازی و حمایت از مراکز درمانی مرتبط به‌کارگیری شود.

وی با اشاره به فعالیت ارزشمند مؤسسه رویان در چند دهه اخیر، از خدمات مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اراک به مردم الیگودرز تقدیر کرد و افزود: امروز با گروهی از جمعیت جوان و در سنین باروری مواجه‌ هستیم که قصد و تمایل به فرزندآوری دارند اما نیازمند حمایت و درمان هستند.

خسروی اضافه کرد: توجه ویژه به این زوج‌ها و فراهم کردن امکان درمان ناباروری برای آنان می‌تواند یکی از برنامه‌ های راهبردی در راستای افزایش جمعیت کشور باشد. بدیهی است که یکی از ملزومات این راهبرد، حمایت از مراکز درمان ناباروری و گسترش خدمات درمان ناباروری در کشور است.

محمد طالبی، مدیر مرکز درمان ناباروری امید رویان جهاد دانشگاهی اراک هم در این دیدار نتیجه‌‌بخش بودن درمان ناباروری را مستلزم تکرار درمان دانست و گفت: در چند سال اخیر خدمات خوبی در مرکز درمان ناباروری امید رویان به مردم استان مرکزی و استان‌های غربی کشور از جمله استان لرستان ارائه شده است و مطمئناً با توجه به اعتمادی که به این مرکز وجود دارد، این خدمات با حمایت مسئولان بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: زوجین نابارور باید بدانند که پیمودن مسیر درمان ناباروری به صبر و اراده و پشتکار نیاز دارد و نباید با یک شکست ناامید شوند و از پیگیری درمان صرف‌نظر کنند.

انتهای پیام
captcha