معرفی ایکنا در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی + عکس
کد خبر: 4094267
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

معرفی ایکنا در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی + عکس

در حاشیه برپایی شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، خبرگزاری بین‌المللی قرآن با حضور در قدیمی‌ترین رویداد قرآنی جهان ضمن گفت‌وگو با شرکت‌کنندگان و حضار در سالن، متسابقان این دوره رقابت‌ها و قاریان مستعد و شهروندان علاقه‌مند به برنامه‌های قرآنی را با فعالیت‌های نخستین خبرگزاری قرآنی جهان آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار  اعزامی ایکنا به کوالالامپور، شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، به عنوان قدیمی‌ترین رویداد قرآنی جهان امسال پس از دو سال وقفه ناشی از محدودیت‌های کرونا 27 مهرماه با حضور 36 متسابق زن و مرد از 27 کشور مختلف جهان در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی کولالامپور برگزار شد و  تا دوم آبان ادامه داشت.

ایکنا ضمن حضور در این رویداد قرآنی و با مساعدت رایزنی فرهنگی ایران در مالزی، مجال مناسبی را یافت تا بخشی از دستاوردهای خود در عرصه اطلاع‌رسانی و تولید محتوای قرآنی را که به 21 زبان منتشر می‌کند، به اطلاع شرکت‌کنندگان در این دوره رقابت‌ها برساند.

در این میان با معرفی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، متسابقان و قاریان مستعد و شهروندان علاقه‌مند به برنامه‌های قرآنی از میزان اهتمام جمهوری اسلامی ایران به فعالیت‌های قرآنی بیش از پیش آگاه شدند. انتشار اخبار این رسانه قرآنی به 21 زبان از جمله مالایو با تحسین مخاطبان و حضار مواجه شد.

انتهای پیام
captcha