اجرای 187 پروژه در قالب سند تحولی یزدنوین
کد خبر: 4096588
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

اجرای 187 پروژه در قالب سند تحولی یزدنوین

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با تشریح برنامه تحولی یزد نوین و معرفی محورهای 15 گانه آن گفت: در مجموع 187 پروژه یزدنوین در 2 فاز و 15 محور در نظر گرفته شده است.

مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، در نشست مرکز پیشرفت و عدالت استان با بیان اینکه پیگیری، هماهنگی و عدم ناامیدی سه اصل اساسی مورد انتظار از مسئولان پیگیری‌های ویژه در تحقق پروژه‌های یزدنوین است گفت: قطعاً با کار عادی و تکیه بر منابع حداقلی استان تحقق این پروژه‌ها میسر نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به تام الاختیار بودن مسئولان پیگیری‌های ویژه یزد نوین در استان اشاره کرد و افزود: همه مدیران استانی مکلف هستند هرگونه همکاری، همراهی و مساعدت را در تحقق پروژه‌های یزد نوین به عمل آورند.

دهقانی‌زاده با تأکید بر اینکه اصالت و اصل سند تحولی یزد نوین برآمده از نقطه نظرات بخش‌های مختلف استان است، اظهار کرد: این سند کار نو و جدیدی است که به مفهوم واقعی می‌تواند برای رقم خوردن اتفاقات مثبت و مبارک برای مردم استان کمک کند.

دبیر مرکز پیشرفت و عدالت استان، افزود: پشتوانه اصلی این سند مطالعات و کارهایی بوده که در سال‌های متعدد در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به شدت پیگیر بحث کلیدی و مهم تحول است، گفت: قرار است برنامه هفتم توسعه کشور و قانون بودجه سال 1402 با تأکید بر این کلید واژه تدوین شود.

دهقانی‌زاده با تشریح برنامه تحولی یزد نوین و معرفی محورهای 15گانه آن، گفت: در مجموع 187 پروژه یزدنوین در 2 فاز و 15 محور در نظر گرفته شده است.

جعفر رحمانی شمسی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز با اشاره به روند برگزاری جلسات مرکز پیشرفت و عدالت استان، اظهار کرد: جنس جلسات بدین گونه است که مسئول پیگیری‌های ویژه هر محور با ارائه گزارش اقدامات خود موانع و مشکلاتی که بر سر راه پروژه وجود دارد را اعلام تا با رایزنی و پیگیری مرتفع شود.

انتهای پیام
captcha