کارگاه هم‌افزایی مدرسان قرآن منطقه پدافند هوایی شمال کشور برگزار شد
کد خبر: 4097968
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

کارگاه هم‌افزایی مدرسان قرآن منطقه پدافند هوایی شمال کشور برگزار شد

کارگاه هم‌افزایی و ارتقای اساتید و مدرسان قرآن منطقه پدافند هوایی شمال کشور با تدریس مجید زکی‌لو برگزار شد.

مجید زکی‌لوحسن ضابط، مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه هم‌افزایی و ارتقای اساتید و مدرسان قرآن کریم منطقه پدافند هوایی شمال صبح امروز، 17 آبان‌ماه با تدریس مجید زکی‌لو، پیشکسوت قرآنی کشورمان برگزار شد.

وی ادامه داد: ضرورت ارتباط و فن بیان مؤثر، آشنایی اجمالی با سواد رسانه‌ای، آشنایی با روش‌های تدریس و کلاسداری نوین، تولید محتوا در فضای مجازی، آمیخته کردن آموزش‌های با بهره‌گیری از کلیپ‌ها و محتواهای تصویری، بررسی آثار و شناخت قرآن کریم بین جوانان، ضرورت احیای دوره‌های خانگی قرآن و توجه به نوآوری در مسابقات قرآن، عدم توجه به مادیات و دنیا و پست‌های سازمانی، مطالعه کتاب سنن‌النبی(ص) (درباره سیره عملی رسول خدا) از جمله موضوعات این کارگاه چندساعته بود.

کارگاه هم‌افزایی مدرسان قرآن منطقه پدافند هوایی شمال کشور برگزار شد

ضابط با اشاره به اینکه کارگاه فوق به صورت هفتگی هر سه‌شنبه صبح ویژه کارکنان پایور برگزار می‌شود، بیان کرد: پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و گواهینامه اعطا می‌شود.

مجيد زكی‌لو در سال 1339 در محله ابوسعيد تهران متولد شد. او از همان اوان كودكی با تشويق پدر و مادر در كلاس‌های آموزش قرآن مسجد محل با روخوانی و روانخوانی قرآن آشنا می‌شود. او در عرصه علوم مختلف قرآن و حديث از محضر استادانی چون حسين عبدلی، علی جعفری، محمد غفاری، بيوک اصل‌محمدی، ابراهيم پورفرزيب(مولایی)، سيدمحسن خدام‌حسينی، سيدمحسن موسوی‌بلده، ابوالفضل بهرا‌م‌پور، حجت‌الاسلام والمسلمين ولی‌الله نقی‌پورفر و ... بهره گرفته‌ است.

انتهای پیام
captcha