تمدید مهلت شرکت در بخش ترتیل جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 4106420
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

تمدید مهلت شرکت در بخش ترتیل جشنواره تلاوت‌های مجلسی

مهلت ثبت‌نام در مرحله انتخاب برترین مرتلان جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» سال ۱۴۰۱ تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا، هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی و دومین دوره بخش بین‌الملل جشنواره (قاری الجمهور) از دهم شهریور تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مولوی تهران) در جریان خواهد بود.

بر همین اساس مرحله ثبت‌نام و انتخاب برترین مرتلان قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ در هفدهمین جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی آغاز شده است.

بر اساس اعلام اولیه زمانبندی ثبت‌نام، علاقه‌مندان برای حضور در این مرحله باید فایل تلاوت خود را تا تاریخ ۲۰ آذرماه به شماره همراه ۰۹۱۸۹۵۴۶۴۱۷ در پیام رسان ایتا ارسال می‌کردند که این زمان تا ۳۰ آذر ماه تمدید شده است.

مرتلان بایستی صفحه ۳۵۷ سوره مبارکه نور به رسم‌الخط عثمان طه را به صورت کامل تلاوت کنند. فایل ارسالی نیز باید با فرمت mp۳(صوتی) و فاقد هرگونه افکت صوتی بوده و کاملاً واضح و به شکل خام ارسال شود.

در این مرحله که مختص آقایان است، محدودیت سنی برای ارسال اثر وجود ندارد، بعد از ارسال آثار و انتخاب برترین‌ها ۱۵ نفر برگزیده مرحله اول به بخش فینال جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

داوری آثار نهایی تا ۱۵ دی‌ماه انجام خواهد شد. دبیری این بخش از جشنواره تلاوت‌های مجلسی را سیدمحمد کرمانی و مدیر اجرایی آن را پیام بحیرایی بر عهده دارد.

انتهای پیام
captcha