کادرسازی مهمترین اصل در اردوهای جهادی است
کد خبر: 4107701
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

کادرسازی مهمترین اصل در اردوهای جهادی است

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد، شکل‌دهی گروه‌های جهادی برای هر دانشگاه را ضروری دانست و گفت: کادرسازی مهمترین اصل در اردوهای جهادی محسوب می‌شود و باید مورد توجه باشد.

علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در آیین اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر اظهار کرد: در دو سال و نیم کرونا ضربه زیادی به تشکل‌های دانشجویی وارد شد. یکی از عرصه‌های مهم فعالیت‌های دانشجویی اردوهای جهادی بود که مانند سایر عرصه‌ها دچار محدودیت‌هایی شد اما حتی در همان دوران هم اهمیت خود را نشان داد. به گونه‌ای که دانشجویان جز اولین گروه‌هایی بودند که در کرونا و سیل اخیر وارد عرصه شدند.

پورمیرزایی افزود: با این وجود شکل‌دهی گروه‌های جهادی برای هر دانشگاه یکی از واجبات است تا بتوان از ظرفیت‌ها استفاده کرد، زیرا برای ما اثبات شده بهترین نیروها افرادی بوده‌اند که هم در بحث فکر و هم در عرصه‌های فعالیت عملی وارد شده‌اند. اینچنین افرادی که اهل هزینه دادن و کارهای سخت هستند در بزنگاه‌ها می‌توانند جان خود را در طبق اخلاص بگذارند.

وی تأکید کرد: وظیفه ما طبق رهنمودهای رهبر انقلاب آماده کردن عرصه برای حضور همه دانشجویان در عرصه‌های جهاد است. باید به نحوی تمام دانشجویان با تخصص‌های مختلف را درگیر جهاد و اردوهای جهادی کرد.

پورمیرزایی خطاب به دانشجویان بیان کرد: درخواست ما از شما بالا بردن عَلَم جهادی در دانشگاه‌ها است. یکی از وظایف ما پشتیبانی از حرکت‌های جهادی است و برکات آن را دیده‌ایم چرا که معتقد هستیم مهمترین اصل در اردوهای جهادی کادرسازی است هر چند شاید با محاسبات مادی سازگار نباشد.

وی ادامه داد: ما حرکت‌های جهادی را تمرینی برای رسیدن به ظهور می‌دانیم، باید این فرهنگ که وظیفه ساخت جامعه به دوش خود مردم است را جا بیندازیم، برای همین منظور باید مردم را نیز درگیر حرکت‌های جهادی کرد.

انتهای پیام
captcha