حضور نمایندگان بخش حلال بریتانیا در نمایشگاه دبی
کد خبر: 4122516
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

حضور نمایندگان بخش حلال بریتانیا در نمایشگاه دبی

صادرکنندگان حوزه کشاورزی و دامپروری بریتانیا و بخش حلال آن در نمایشگاه «گلف فود» دبی حضور خواهند داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از ADHB، بنا بر اعلام هیئت توسعه کشاورزی و باغبانی بریتانیا (Agriculture and Horticulture Development Board) موسوم به ADHB، یازده صادرکننده گوشت قرمز و هفت صادرکننده لبنیات از بریتانیا در بیست و هشتمین نمایشگاه گلف فود(Gulfood) در دبی شرکت خواهند کرد.

در بیانیه این هیئت آمده که خاورمیانه یک بازار هدف کلیدی برای تیم صادرات ماست. صادرات محموله‌های گوشت بره از بریتانیا به مقصد خاورمیانه در سال گذشته افزایش یافته است.

در 11 ماهه اول سال 2022، صادرات گوشت گوسفند به کویت 7.2 میلیون پوند بود که در مقایسه با سال گذشته تقریباً 2.2 میلیون پوند افزایش داشت.

دکتر اول فوسینی(Awal Fuseini)، مدیر ارشد بخش حلال AHDB گفت: خاورمیانه بازار بسیار مهمی برای صادرات گوشت گاو و بره ماست و تقاضا برای محصولات بریتانیایی سال به سال افزایش می‌یابد. گلف فود یکی از مهم‌ترین رویدادهای تقویم صادراتی ماست زیرا بستر مناسبی را برای صادرکنندگان ما فراهم می‌کند تا محصولات خود را نه تنها برای خریداران خاورمیانه، بلکه برای سراسر جهان به نمایش بگذارند.

غرفه لبنیات AHDB علاوه بر نمایش محصولات بریتانیا، از طریق واقعیت مجازی فرآیند پنیرسازی در بریتانیا را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

نمایشگاه گلف فود قرار است از 20 تا 24 فوریه (1 تا 5 اسفند) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. انتظار می‌رود امسال بیش از 5000 شرکت از 125 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha