جهادگران با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستند
کد خبر: 4123358
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

جهادگران با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهادگران و گروه‌‌های جهادی متشکل از جوانان تلاشگر و فعال استان با تمام توان خود در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستند.

جهادگران با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی حیرانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 1 اسفند، در نشست هم‌اندیشی که با حضور نماینده‌های گروه‌های جهادی برای بررسی آخرین وضعیت خوی تشکیل شد، گفت: جهادگران و جوانانی که در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند، با تمام توان خود در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه، در حال حاضر خدمت‌رسانی به مردم در مناطق زلزله‌زده خوی تداوم دارد و در مرحله آواربرداری هستیم، ادامه داد: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی آواربرداری شده است..

حیرانی با بیان اینکه، قرارگاه پهنه‌ای بسیج سازندگی در شمال استان مستقر بوده، بین ۱۶ کمپ مستقر در مناطق زلزله‌زده شهرستان غذای گرم توزیع می‌کند، ادامه داد: اوایل اسفند قرارگاه ملی جهادگران ایجاد خواهد شد و همه جهادگران کشور برای آواربرداری و ارائه خدمات امدادی به خوی اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۰ دستگاه سنگین در مناطق زلزله زده خوی مستقر هستند که تعدادی از آنها فعال بوده و تعدادی بعد از اعزام جهادگران فعال خواهند شد.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۰۰ تا ۲۳۰ جهادگر خودجوش در مناطق زلزله‌زده خوی به ارائه خدمات پرداخته و در زمینه آواربرداری خارج کردن لوازم منزل از واحدهای مسکونی، پخت و توزیع غذای گرم، برقراری آرامش روانی و ... کمک حال مردم آسیب‌دیده هستند.

انتهای پیام
captcha