اهتمام گروه‌های جهادی برای بازسازی منازل در خوی
کد خبر: 4129272
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

اهتمام گروه‌های جهادی برای بازسازی منازل در خوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اهتمام گروه‌های جهادی و جوانان جهادگر این شهرستان برای بازسازی منازل در مناطق زلزله‌زده در خوی خبر داد، گفت: با همه توان در کنار خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان هستیم.

اهتمام گروه‌های جهادی برای بازسازی منازل در خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی حیرانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 29 اسفند، در حاشیه بازدید از روند فعالیت در مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: خانواده‌هایی که بضاعت کافی برای بازسازی منزل خود ندارند، نگران نباشند، با همه توان تا رفع بحران در کنارشان هستیم.
وی در ارتباط با آخرین وضعیت امدادرسانی گروه‌های جهادی که در مناطق زلزله‌زده خوی مستقر هستند، گفت: دراین‌راستا قرارگاه ملی جهادگران فعال شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی به اعزام جهادگران از استان‌های تهران و قم به مناطق زلزله‌زده خوی اشاره کرد و گفت: 150 نفر از استان‌های تهران و قم در منطقه هستند، در راستای بازسازی مناطق زلزله‌زده تلاش می‌کنند، که تا پایان تعطیلات نوروزی از سایر استان‌ها، جهادگران به قرارگاه ملی ملحق خواهند شد.

وی با بیان اینکه، هم‌اکنون آواربرداری خاتمه یافته است، ادامه داد: خوشبختانه به مرحله بازسازی وارد شده‌ایم، جهادگران برای بازسازی، مرمت منازل خانواده‌های بی‌بضاعت تلاش می‌کنند.
حیرانی با اشاره به اینکه در طول روزهای آینده گروه‌های جدیدی برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی، تعمیر منازل و ایجاد صد فرصت شغلی در مناطق زلزله‌زده خوی به گروه‌های جهادی می‌پیوندند، گفت: همچنین گروه‌های جهادی برای بازسازی منازل کمک مالی نیز می‌کنند.

انتهای پیام
captcha