برنامه رمضانی خیریه بریتانیایی با «افطار برای همه»
کد خبر: 4131182
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

برنامه رمضانی خیریه بریتانیایی با «افطار برای همه»

افزایش هزینه‌های زندگی و قیمت مواد غذایی در بریتانیا باعث شد که یک خیریه بریتانیایی و یک برند غذایی آمریکایی بسته‌های غذایی ماه رمضان را برای افراد نیازمند فراهم کنند.

برنامه رمضانی خیریه بریتانیایی با «افطار برای همه»

به گزارش ایکنا به نقل از مترو، شرکت تولید کننده مواد غذایی هلمن اند بست فود (Hellmann's and Best Foods) با سازمان خیریه بریتانیایی Human Appeal همکاری کرده تا بسته‌های غذای رایگان را برای نیازمندان در ماه رمضان امسال ارائه دهد.

طرح توزیع این بسته‌های غذایی با نام «افطار برای همه» به مسلمانان نیازمند در سه شهر لندن، بیرمنگام و منچستر انجام می‌شود. این بسته‌های غذایی شامل محصولات غذایی حلال و فاسد نشدنی مانند نخود، خرما و سس مایونز است.

بسته‌ها علاوه بر غذا، حاوی دستورالعمل‌هایی برای غذاهای سنتی افطار هستند که توسط عافیه بیگم (آشپز مطرح بنگلادشی) تهیه شده است. این بسته‌ها نکاتی هم در مورد چگونگی به حداقل رساندن صایعات مواد غذایی ارائه می‌دهد.

بر اساس تحقیقات جدید، تقریباً دو سوم مسلمانان معتقد در بریتانیا نگران هزینه‌های وعده‌های غذایی افطار هستند. بر اساس این تحقیق، سه چهارم مردم در ماه رمضان بیش از هر زمان دیگری از سال برای اقلام غذایی خرج می‌کنند و نیمی از آنها بیش از 91 پوند برای صرف وعده‌های افطار خرج می‌کنند.

Hellmann's and Best Foods نام‌های تجاری آمریکایی هستند که برای سس مایونز، سس کچاپ، خردل، سس سالاد، چاشنی‌ها و سایر محصولات غذایی استفاده می‌شوند. این برندها از سال 2000 تحت مالکیت شرکت چند ملیتی بریتانیایی Unilever هستند.

انتهای پیام
captcha