شرکت 460 دانش‌آموز و فرهنگی آذربایجان‌شرقی در مرحله استانی مسابقات قرآن
کد خبر: 4138632
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

شرکت 460 دانش‌آموز و فرهنگی آذربایجان‌شرقی در مرحله استانی مسابقات قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در مرحله پایانی مسابقات 410 نفر دانش‌آموز و 50 نفر از فرهنگیان در 15 رشته حضور داشتند، گفت: از این تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان و 10 نفر از فرهنگیان به مرحله کشوری راه یافتند.

پناه علی حسین زاده، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، پناه‌علی حسین‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مراسم اختتامیه چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و هشتمین دوره مسابقات فرهنگیان استان، قرآن را آبروی تمام جوامع بشریت دانست و گفت: این مسابقات فرصتی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است که باید بتوانیم آن‌را هر بار پربارتر اجرا کنیم و این مسابقات بهانه‌ای هستند تا توفیق یابیم در خدمت و محضر قرآن باشیم و با آن انس پیدا کرده و در آیات الهی تدبر و تفکر کنیم و رفتار قرآنی را در خود ایجاد کنیم.

وی افزود: در این خصوص خواسته ما از شرکت‌کنندگان تنها قبولی در این مسابقات نیست بلکه انتظار داریم تا هر بار تغییری در عمل و افکار همه افراد حاضر در این امر ایجاد شود.

حسین‌زاده ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم سفیر قرآنی باشیم؛ خواهش می‌کنیم دانش‌آموزان ما پس از پایان این مسابقات نیز در خدمت جامعه باشند و به‌عنوان نماینده قرآنی به ادای وظایف خود بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با وجود فشردگی، داوران به بهترین شکل ممکن این دوره از مسابقات قرآن را پیش بردند، گفت: در مرحله مقدماتی حدود دو هزار و 400 نفر دانش‌آموز در 11 رشته و 200 نفر از معلمان استان شرکت کردند.

وی افزود: در مرحله پایانی مسابقات نیز 410 نفر دانش‌آموز و 50 نفر از فرهنگیان در 15 رشته حضور داشتند که از این تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان و 10 نفر از فرهنگیان به مرحله کشوری راه یافتند.

حسین‌زاده بیان کرد: قطعاً عزیزانی که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند سفیران استان آذربایجان‌شرقی خواهند بود و ما نیز سعی می‌کنیم آبرومندانه و عزتمندانه در این مسابقات حضور داشته باشیم، چراکه قرآن آبروی تمام جوامع بشریت است و از خداوند می‌خواهیم تا بتوانیم همواره در مسیر قرآن حرکت کنیم و در درگاه حق متعال سربلند باشیم.

انتهای پیام
captcha