معلمان ناجیان عرصه علم و دانش هستند
کد خبر: 4139091
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

معلمان ناجیان عرصه علم و دانش هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: معلمان و اساتید دانشگاه ناجیان عرصه علم و دانش در جامعه هستند که از طریق واژه‌ها نمی‌توان جایگاه رفیع آن‌ها را ترسیم کرد.

معلمان ناجیان عرصه علم و دانشبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اردبیل، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: معلمان و اساتید دانشگاه ناجیان عرصه علم و دانش در جامعه هستند که نمی‌توان جایگاه رفیع آن‌ها را ترسیم کرد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان نیز مانند آموزش و پرورش بخشی از آموزش را در جامعه برعهده دارد به طوری که این بخش در جامعه بسیار گویا، شفاف و کاربردی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و جمعیت هلال‌احمر استان تاکید کرد و گفت: تعامل و ارتباط دستگاه‌های مختلف با آموزش و پرورش می تواند موجب رشد سیستم مدیریتی و آموزش نیروی انسانی کارآمد در جامعه باشد و این جمعیت آماده همکاری در بحث‌های مختلف با آموزش و پرورش می‌باشد.

در ادامه کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، با قدرانی از اقدامات خوب جمعیت هلال احمر در حوادث و بلایای طبیعی، عنوان کرد: تک تک افراد زمانی می‌توانند از نزدیک خدمات فداکارانه این جمعیت را لمس کنند که دچار حادثه‌ای شده یا حادثه‌ای را از نزدیک مشاهده کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل از همکاری‌های مطلوب جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرح دادرس و آموزش مهارت‌های امداد و نجات به دانش‌آموزان اقدامی خوب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت مدرسان جمعیت هلال‌احمر نیز به واسطه آموزش دانش‌آموزان با معلمان همردیف است.

 

آموزش و پرورش پلی بین آگاهی و رشد انسان‌هاست

در این دیدار حجت الاسلام فاطمی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل، افزود: هرکاری که در راستای تعالی انسان باشد مورد توجه خداوند و عبادت محسوب می‌شود و بالاتر از شغل معلمی شغلی در عالم اسلام وجود ندارد چرا که این قشر نویددهندگان آگاهی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه آموزش پرورش پلی است بین آگاهی و رشد انسانها، افزود: تعلیم و تعلم سبب تربیت انسان شده و آن‌ها را به مقام رفیع کمال و سعادت می‌رساند.

وی ادامه داد: همکارای دو نهاد آموزش و پرورش و هلال احمر در زمینه های گوناگون در مدارس وجود دارد و ما خواهان افزایش این همکاری هستیم، چراکه ما در تلاش هستیم تا دانش آموزان ما دانش آموزان آماده در مخاطرات تربیت شوند.

به گفته حجت الاسلام فاطمی نیا همه کسانی که تلاش می‌کنند تا از طریق آموزش‌های مختلف تغییرات مثبت و موثری در رفتار و شخصیت دانش‌آموزان ایجاد کنند به نوعی معلم هستند و مربیان جمعیت هلال احمر نیز از این امر مثتنی نیستند.

انتهای پیام
captcha