پیشکسوتان ذخایر معنوی آموزش و پرورش هستند
کد خبر: 4139920
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
در آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی اردبیل عنوان شد:

پیشکسوتان ذخایر معنوی آموزش و پرورش هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به تجربیات ارزشمند پیشکسوتان فرهنگی گفت: پیشکسوتان ذخایر معنوی آموزش و پرورش هستند.

ذخایر معنوی آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و معلمان نمونه استان که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی است که بر دوش همه اقشار جامعه است، تصریح کرد: معلمان بدون هیچ چشم‌داشتی و با صبر و عشق وصف ناپذیری برای تربیت دانش آموزان تلاش می‌کنند.

صفری در این آئین ضمن تقدیر از همکارانی که سالیان سال عمر خود را در سنگر تعلیم و تربیت در جهت تحقق اهداف عالیه نظام آموزشی گذرانده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند گفت: شما معلمانی هستید که مانند شمع سوختید و به دیگران روشنایی بخشیدید.

وی با عنوان اینکه پیشکسوتان فرهنگی هیچ‌گاه آموزش و پرورش را رها نکرده‌اند، گفت: بسیای از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان خیرین آموزشی برای تدریس رایگان در مناطق محروم استان اعلام آمادگی کرده‌اند که این نشان از عشق و علاقه معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم‌چنین از تقویت کانون پیشکسوتان فرهنگی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تقویت این کانون استفاده خواهیم کرد تا امکانات فرهنگی و تفریحی برای پیشکسوتان فرهنگی در این محل فراهم شود.

انتهای پیام
captcha