ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ نفر از زنجان در چهل‌و‌ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 4146423
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ نفر از زنجان در چهل‌و‌ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از شهرستان زنجان در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی‌تبریزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، درباره چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، اظهار کرد: از زمان آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ در استان زنجان تاکنون، بیش از ۱۱۰ نفر در استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در رابطه با آمار ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم به تفکیک در استان زنجان، افزود: در این دوره از مسابقات، از شهرستان زنجان ۵۷۶ نفر، شهرستان خدابنده ۲۸۰ نفر، شهرستان ابهر ۱۱۶ نفر، شهرستان خرمدره ۶۶ نفر، شهرستان ایجرود ۲۹ نفر، شهرستان سلطانیه ۹ نفر، شهرستان طارم ۲۸ نفر و شهرستان ماهنشان ۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات تصریح کرد: در رشته‌های ترجمه سوره یس و الرحمن،۴۳۸ نفر، قرائت تحقیق، ۷۵ نفر، قرائت ترتیل، ۱۴۶ نفر،  حفظ کل، ۳۱ نفر، حفظ ۲۰ جزء، ۴۱ نفر، حفظ ۱۰ جزء، ۶۰ نفر، حفظ ۵ جزء، ۷۰ نفر، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی، یک گروه، دعاخوانی، ۴۷ نفر، اذان، ۳۹ نفر،  معارف نهج‌البلاغه، ۵۹ نفر، معارف قرآن‌کریم ۷۶ نفر و معارف صحیفه سجادیه ۳۹ نفر از استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد، اظهار کرد: از همه علاقه‌مندان قرآن‌کریم بالای ۱۸ سال استان دعوت می‌کنم برای ارزیابی مهارت و توانایی‌های خود در رشته‌های مختلف قرآن‌کریم در این مسابقات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه علاقه‌مندان ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، اظهار کرد: ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان از طریق درگاه اینترنتی مسابقات به نشانی http://quraniran.ir آغاز شده و تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha