مهمترین وظیفه مسئولان امیدآفرینی در جامعه است
کد خبر: 4149462
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

مهمترین وظیفه مسئولان امیدآفرینی در جامعه است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به اینکه سرآمد همه انتظارات در سالجاری، امیدآفرینی در سطح جامعه است گفت: وظیفه همه مدیران و بدنه دولت، ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه است.

مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، امروز، 31 خردادماه در نشستی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه خوشبختانه مجموعه تدابیر و تصمیمات کلان کشوری تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آینده روشن و امیدوار کننده‌ای در حوزه ارتقا و بهبود شاخص‌های کلان از جمله کنترل تورم را نوید می‌دهد گفت: در سطح کشور و استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده که نباید تحت‌الشعاع موضوع تورم قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با تأکید بر ایجاد امید و امیدآفرینی در سطح جامعه، آن را سرآمد همه انتظارات و از وظایف مدیران و بدنه دولت عنوان کرد و افزود: دستیابی به این مهم از طریق انجام فعالیت‌های اولویت‌دار مورد توافق، پیگیری مستمر، و ارائه گزارش دستاوردهای مجموعه اقدامات دستگاه‌های اجرایی به مردم میسر می‌شود.

دهقانی‌زاده نقطه قوت استان را برنامه‌محوری دانست و به تدوین و پیگیری محورهای 15‌گانه برنامه تحولی یزد‌ِنوین و دیگر برنامه‌های تحولی استان نظیر یزدِ بهره‌ور و یزدِ نوآور اشاره کرد و گفت: به رغم تمام چالش‌ها و مشکلات برخی از دستاوردهای این برنامه‌ها در استان کاملاً ملموس بوده و به امید خدا به توفیقات بیشتری نیز دست خواهیم یافت.

وی رشد اقتصادی، کاهش و مدیریت بیکاری و توسعه و رونق زیست بوم فناوری و نوآوری در استان را سه دستاورد مهمی عنوان کرد که حاصل تلاش‌های بی‌وقفه تیم مدیریتی استان یزد از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، توجه مدیران استان را به جذب به موقع و با کیفیت اعتبارات و اولویت‌بندی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جلب و خواستار اجرای مؤثر و جهادی طرح مولدسازی دارایی‌ها در استان شد.

دهقانی‌زاده از فعالیت دور جدیدی از اقدامات مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت و تمرکز خاص استان به تحقق پروژه‌های تحولی یزدِنوین خبر داد و گفت: در سال پیش رو عملیاتی کردن برنامه یزدِ بهره‌ور و نقش آفرینی بهره‌وری در رشد اقتصادی استان در دستور کار استان بوده و با احیای ستاد اقتصاد مقاومتی در مسیر تحقق شعار سال با اجرای برنامه‌های ملی و استانی تدوین شده حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha