درخشش نمایندگان استان فارس در مسابقات قرآن فرهنگیان
کد خبر: 4149765
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

درخشش نمایندگان استان فارس در مسابقات قرآن فرهنگیان

در میان رقابت ۳۲۰ معلم در مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان، ۶ نماینده استان فارس توانستند با کسب رتبه‌های برتر در این سری از مسابقات خوش بدرخشند.

مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیانبه گزارش ایکنا از فارس، در مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان که از ۲۹ خرداد الی ۱ تیر به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، ۶ نماینده از استان فارس در این سری از مسابقات شرکت کردند که با کسب رتبه‌های برتر توانستند در این سری مسابقات خوش بدرخشند.

در میان رقابت ۳۲۰ معلم در این سری از مسابقات، مرضیه فیروز زاده رتبه اول قرائت تحقیق، اعظم محمدی رتبه اول حفظ کل، مجتبی فیضی رتبه چهارم حفظ کل، الهام قطعی رتبه چهارم نهج‌‌البلاغه. لیلا کریمی رتبه چهارم تدریس احکام و زهرا حق‌پرست رتبه چهارم حفظ ده جزء از استان فارس حائز رتبه شدند.

بنابر این گزارش در مرحله استانی بیش از ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان فارس در رشته‌های قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام به رقابت پرداختند که در این میان ۱۰ نفر از برگزیدگان هر رشته به مسابقات مقدماتی کشور راه یافتند و در نهایت ۶ نفر به مرحله نهایی کشوری این دوره از مسابقات رسیدند.

انتهای پیام
captcha