نشست شورای «سامان خانواده» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4150536
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

نشست شورای «سامان خانواده» در یزد برگزار شد

نشست شورای «سامان خانواده» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مسئولان مرتبط با این حوزه برگزار شد.

نشست شورای «سامان خانواده» در یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، شورای سامان خانواده با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، محمدحسین رحیمی‌نسب مدیر طرح سامان خانواده، سعید عبداللهی مشاور حوزه سامان خانواده در سند یزد نوین، جمال قهرمانی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مجید دهقانی‌زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه و فرمانداران یزد و ابرکوه تشکیل جلسه داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع خانواده و فرزندآوری گفت: اگر در سطح جامعه و مسئولان دستگاه‌ها به درک درست و صحیحی از مسئله جمعیت و خانواده دست پیدا کنند، بسیاری از گره‌ها در این حوزه باز خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه درک ضعیفی از موضوع خانواده و مسئله بحران جمعیت وجود دارد و ما وظیفه داریم در طرح سامان خانواده میزان این درک صحیح را ارتقا بخشیم.

عزیزی با قدردانی از تلاش‌های فرمانداران در این حوزه بیان کرد: تلاش‌هایی صورت گرفته اما کافی نیست و باید با تلاش و پشتکار مضاعف‌تری در این مسیر قدم برداریم.

یادآور می‌شود در این جلسه فرمانداران یزد و ابرکوه به ارائه گزارش عملکرد در زمینه اجرایی شدن طرح سامان خانواده در شهرستان‌های متبوع خود پرداخته و سپس اعضا نقاط قوت و ضعف را بررسی کردند.

انتهای پیام
captcha