اولین مرحله از مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 4151431
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

اولین مرحله از مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی از آغاز مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی ساوه خبر داد.

مسابقات قرآن ساوه

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مسابقات شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن استان به میزبانی زرندیه و ساوه خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات از روز گذشته، 8 تیر با حضور شرکت‌کنندگان شهرستان زرندیه در جوار آستان مقدس سیدمنصور(ع) شهرستان زرندیه آغاز شد و تا امروز، 9 همین ماه ادامه داشت.

وی با بیان این مطلب که بانوان قرآنی دو شهرستان ساوه و تفرش امروز، 9 تیر در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ اجزای 5، 10، 20، کل و دعاخوانی با یکدیگر رقابت کردند، ادامه داد: مسابقات قرآن امسال به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و اولین مرحله از مسابقات با مشارکت سه شهرستان ساوه، تفرش و زرندیه تدارک دیده شده است.

دهقانی با اشاره به اینکه 262 شرکت‌کننده از سه شهرستان ساوه، زرندیه و تفرش برای شرکت در مسابقات اوقاف ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: مسابقات در بخش آقایان در رشته های آوایی، اذان، دعاخوانی و همسرایی نیز امروز، 9 تیر به میزبانی امامزاده سیداسحاق(ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی، محدثه مؤمنی، فهیمه جفرسته و پرویزی داوری بانوان زرندیه را برعهده داشتند، اسامی داوران ساوه را بدین شرح اعلام کرد: مرتضی مختاری، حمید رضایی، احمد صابرنژاد، ابوالفضل صفری و رستم‌پور. اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی، محدثه مؤمنی، هانیه بقایی و پرویزی.

دهقانی ادامه داد: مرحله بعدی این دوره از مسابقات در روزهای 21 و 22 همین ماه به میزبانی اراک و با حضور داوطلبانی از اراک، آشتیان، فراهان، خنداب و کمیجان برگزار خواهد شد که اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha