17 تیر؛ زمان آغاز مرحله منطقه‌ای مسابقات اوقاف خوزستان
کد خبر: 4151479
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

17 تیر؛ زمان آغاز مرحله منطقه‌ای مسابقات اوقاف خوزستان

مرحله منطقه‌ای (شهرستانی) چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در استان خوزستان از شنبه 17 تیرماه آغاز می‌شود.

جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان

جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای (شهرستانی) چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در استان خوزستان از شنبه 17 تیرماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن اوقاف در قالب شش منطقه برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات تا 24 تیرماه در دو بخش آقایان و بانوان به طول می‌انجامد.

سرخی گفت: شنبه 17 تیرماه مسابقات با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای شوش و اندیمشک، یکشنبه 18 تیرماه با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان، دوشنبه 19 تیرماه با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای گتوند، شوشتر و مسجدسلیمان، لالی و دزفول، سه‌شنبه 20 تیرماه با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای باغملک، ایذه، رامهرمز و بهبهان، 21 و 22 تیرماه با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و دشت آزادگان، شنبه 24 تیرماه یک با حضور شرکت‌کنندگان شهرهای ماهشهر و رامشیر برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: مسابقات قرآن به میزبانی اهواز در حرم علی‌بن مهزیار اهوازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استان خوزستان با 1477 شرکت‌کننده در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف حضور دارد.

انتهای پیام
captcha