خدمت‌رسانی مؤسسه بیت‌الامیر(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر تهران
کد خبر: 4152040
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

خدمت‌رسانی مؤسسه بیت‌الامیر(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر تهران

مؤسسه بيت‌الامير(ع) شهرری با غرفه‌ای به مساحت 120 مترمربع در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر تهران به میهمانان غدیر، خدمت‌رسانی می‌کند.

مؤسسه بیت‌الامیر(ع)محمدناصر حسینی‌علایی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) شهرری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های روز غدیر این مؤسسه گفت: مؤسسه با غرفه‌ای به مساحت 120 مترمربع در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های پذیرایی چون شربت، دم‌نوش، آب خنک و ساندویج میان حاضران اظهار کرد: اهدای هدایا به هم‌نام‌های حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)، برگزاری مسابقه حضوری، تلاوت اذان‌گاهی و اذان‌گویی مغرب و عشا با حضور قاریان مؤسسه، اقامه نماز جماعت، پخش تواشیح و اناشید به صورت زنده از سوی گروه‌ همخوانی شمیم یاس مؤسسه از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

حسینی‌علایی بیان کرد: پخش سرودها‌ی ضبط شده، مولودی‌خوانی، اجرای طرح «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید»، برنامه اختصاصی عفاف و حجاب با هدف پاسخگویی به شبهات درباره حجاب و طراحی پوسترها با مضامین عفاف و حجاب، تشویق بانوان با حجاب‌های نامتعارف با اهدای هدایایی چون روسری، گریم و طراحی صورت و دست خردسالان، برپایی میزهای مشاوره ویژه زوجین و ارائه خدمات مشاوره حقوقی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) شهرری با تأکید بر اینکه غرفه فوق و تمام خدماتش با حمایت کمک‌های مردمی تهیه شده است، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه «یک ون شبهه» براساس محتوای کتاب یک ون شبهه و پاسخ‌های حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی به شبهات منتقدان و نصب 40 شبهه و پاسخ آن به بخشی از دیوار غرفه، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز عید غدیر است.

یادآور می‌شود، مؤسسه بیت‌الامیر(ع) دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است که فعالیت خود را از سال 91 با برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن، فعالیت‌های پژوهشی و تألیفاتی و ... در شهرری آغاز کرده است.

این مؤسسه در شهرری، خیابان شهید سیدحسن غیوری، بالاتر از چهارراه خط آهن، کوچه شهیدرضا امیری، پلاک 8 قرار دارد. همچنین پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی https://www.beytolamir.com است. 

انتهای پیام
captcha