فصل اول رویداد شیرمرد شیرکوه به سرانجام رسید
کد خبر: 4153131
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

فصل اول رویداد شیرمرد شیرکوه به سرانجام رسید

فصل اول رویداد شیرمرد شیرکوه با محوریت سردار حاج احمد متوسلیان و با حضور هنرمندان و ایده‌پردازان در اردوگاه شهید صدوقی سانیج یزد به‌کار خود پایان داد.

فصل اول رویداد شیرمرد شیرکوه به سرانجام رسیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری یزد، رویداد ادبی و هنری شیرمرد شیرکوه که با محوریت سردار حاج احمد متوسلیان یزدی، از 25 خرداد فعالیت خود را شروع کرده بود، همزمان با سالگرد ربوده شدن این فرمانده دلاور در اردوگاه دانش آموزی سانیج یزد به فصل اول خود پایان داد.

در این اردوی دو روزه که با هدف جمع‌بندی ایده‌های هنری و ادبی جلسات قبل برگزار شد، هنرمندان رشته‌های مختلف حضور داشتند و از مهمترین بخش‌های این رویداد سخنرانی سردار حاج سعید قاسمی از همرزمان حاج احمد متوسلیان در جمع هنرمندان  بود.

هنرمندان نیز با حضور در منزل پدری حاج احمد متوسلیان در سانیج ضمن گرامیداشت یاد این فرمانده جاویدالاثر پای سخنان و خاطرات سردار قاسمی نشستند و در پایان وی به سوالات هنرمندان پاسخ داد. حضور حسام سالکی رئیس حوزه هنری استان یزد در جمع صمیمی هنرمندان، تشکیل حلقه‌های فکری و گفت‌وگومحور، بیان مطالب قرآنی با موضوع نابودی اسرائیل و هنر مواجهه از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

یادآور می‌شود احمد متوسلیان نخستین فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و سه نفر از همراهانش در روز ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ در مسیر طرابلس به بیروت به دست نیروهای حزب فالانژ لبنان به اسارت درآمد و تا کنون خبر موثقی از سرنوشت آنان در دست نیست.

انتهای پیام
captcha