کهریزک؛ پذیرای نذورات خیران در ایام عزای سید‌الشهدا
کد خبر: 4157633
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

کهریزک؛ پذیرای نذورات خیران در ایام عزای سید‌الشهدا

امسال نیز همانند هر سال، مؤسسه کهریزک میزبان عزاداران سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش خواهد بود و نیکوکاران می‌توانند نذورات خود به صورت نقدی و یا در قالب مواد غذایی خام را به این مؤسسه اهدا کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک، هر ساله نیکوکاران بسیاری در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع)، در آسایشگاه خیریه کهریزک حضور می‌یابند و ضمن شرکت در مراسم سوگواری سومین امام شیعیان، نذورات خود را نیز ادا می‌کنند. امسال نیز از اولین روز ماه محرم، مراسم سوگواری با حضور توان‌خواهان و مردم خیراندیش در آسایشگاه کهریزک برگزار می‌شود و خیّران می‌توانند با اهدای مواد غذایی خام و یا پرداخت مبالغ نذورات به صورت نقدی به آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن ادا کردن نذورات خود در ایام ماه محرم، 3200 نفر سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند. 

لذا نیکوکاران برای پرداخت کمک‌های نقدی و یا اهدای نذورات به صورت مواد غذایی خام، می‌توانند از طریق راه‌های مجازی، مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به توان‌خواهان کهریزک داشته باشند.

انتهای پیام
captcha