اعطای بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه در جنوب شرق پایتخت
کد خبر: 4157691
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

اعطای بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه در جنوب شرق پایتخت

همزمان با هفتمین روز محرم‌الحرام و به نیت حضرت علی اصغر(ع)، بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه بین نیازمندان روستای نظام‌آباد اسلامی واقع در جنوب شرق تهران اعطا می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روبط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در دهه اول محرم و به نیت حضرت علی اصغر(ع) و در قالب کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، ۶۰ بسته غذایی و بازی‌های کودکانه که به همت خیران دارالمؤمنین طهران و منطقه ۱۴ تأمین شده است، طی روز سه‌شنبه، سوم مردادماه در قالب برنامه خیمه مهربانی بین کودکان محروم و نیازمند روستای نظام‌آباد اسلامی در جنوب شرق پایتخت توزیع می‌شود.

بسته‌های اهدایی غذایی و بازی‌ها شامل غذای گرم به همراه میوه و همچنین، اسباب‌بازی کودکانه است که به خانواده‌های محروم تقدیم می‌شود.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو در سنوات اخیر، علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی که در قالب کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی به نیازمندان روستای نظام‌آباد اسلامی اعطا کرده است، اقلام و وسایل زندگی از جمله سیسمونی نوزاد، بسته‌های معیشتی و حتی تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم‌برخوردار و طبخ و توزیع غذای گرم با همکاری خیران را نیز تهیه و بین خانواده‌های بی‌بضاعت اعطا کرده است.

علاقه‌مندان و خیران می‌توانند برای مشارکت در این فعالیت جهادی به خانه فرهنگ شهید اندرزگو واقع در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو مراجعه یا با شماره ۳۳۳۰۶۴۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha