رقابت بخش پژوهش قرآنی مسابقات دانش‌آموزی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4163393
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

رقابت بخش پژوهش قرآنی مسابقات دانش‌آموزی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز رقابت‌های مرحله فینال چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهش از صبح فردا، 29 مردادماه خبر داد و گفت: پذیرش متسابقان و آیین افتتاحیه عصر امروز برگزار و رقابت‌ها فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله نهایی کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهش از امروز، 28 مردادماه به میزبانی کرمانشاه و با مراسم استقبال از دانش‌آموزان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات با رقابت پسران تا 30 مردادماه انجام می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در بخش دانش‌آموزان دختر از اول تا سوم شهریورماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه مسابقات در بخش فینال به صورت حضوری انجام خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، انشای نماز و گفتمان مهدوی (که امسال افزوده شده است) با قضاوت 36 نفر از داوران ملی و بین‌المللی در دو بخش پسر و دختران انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: 


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه بخش پژوهشی برای نخستین باری است که در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم به صورت همزمان برگزار می‌شود، بیان کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده عصر امروز، آیین افتتاحیه از ساعت 16:30 تا 18 برگزار می‌شود و در روز دوم رقابت‌ها در رشته‌های گفتمان مهدوی و کتبی انشای نماز با اجرای دانش‌آموزان متوسطه اول در نوبت صبح و با اجرای متوسطه دوم در نوبت عصر همان روز انجام می‌شود و در روز سوم یعنی 30 مرداد آیین اختتامیه دانش‌آموزان پسر در نوبت صبح از ساعت 8 تا 10 برگزار می‌شود .

باقری درباره اسامی داوران در بخش دانش‌آموزان پسر گفت: داوری رشته نهج‌البلاغه با سعید بذری و سیدحسین صدرالحفاظ، رشته صحیفه سجادیه با قضاوت جلال سرداری و محمدمهدی علی‌قلی، گفتمان مهدوی با قضاوت محمد تائب، محمدصادق کفیل، محمود حمیداوی، محمود اباذری و فهم قرآن با داوری مجید قربانعلی و سعید کرمانی، احکام با قضاوت حجت‌الله اسماعلی و رضا هوشیاری و انشای نماز با داوری مجید پورولی و احمد شاکری و صحت قرائت نماز(آداب) با قضاوت علی علیزاده و احمد لیالی و صحت قرائت نماز (تجوید) با قضاوت عبدالله اسفندیاری و یاسر رجبی همراه خواهد بود.

اسامی داوران

وی تأکید کرد: رقابت‌های دانش‌آموزان دختر با پذیرش و استقبال و آیین افتتاحیه از چهارشنبه، اول شهریورماه آغاز می‌شود و رقابت‌ها در روز پنجشنبه به صورت رسمی انجام می‌شود و جمعه، سوم شهریورماه نیز آیین اختتامیه با حضور مسئولان و تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha