مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در بجنورد برگزار می‌شود
کد خبر: 4165690
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در بجنورد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در محل مسجد انقلاب بجنورد خبر داد.

حجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: مراسم محوری گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر فردا، هشتم شهریورماه در مسجد انقلاب بجنورد با حضور مردم و مسئولان در ساعت 10 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در این مراسم، ادامه داد: محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان‌شمالی در این آیین به سخنرانی می‌پردازد.

محمدی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ شهدای دولت است که در زمان مدیریتی خود دارای اقتدار سیاسی و اجتماعی بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی الگوگیری از روش اخلاقی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر را مورد تأکید همه مدیران برای خدمتگزاری به مردم قرار داد و گفت:  تواضع، زهد و پارسایی، مردمداری و خدمتگزاری بی وقفه و شبانه‌روزی از شاخصه رفتاری و مدیریتی این شهیدان بود که لازم است مسئولان آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

انتهای پیام
captcha