دولت سیزهم در دیپلماسی اعجازگونه عمل کرد
کد خبر: 4166068
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
ادیانی:

دولت سیزهم در دیپلماسی اعجازگونه عمل کرد

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فراجا با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از موضع انفعال در برابر قدرت‌های بزرگ امروز به موضع فعال تبدیل شده است، گفت: دولت سیزهم در دیپلماسی اعجازگونه عمل کرد.

بزرگداشت هفته دولت، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا امروز، ۸ شهریور در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو عنصر شایسته و کم نظیر انقلاب و امام راحل و شخصیت‌هایی بی بدیل و کم نظیر بودند.

وی با تشریح یک روایت از امام خمینی (ره) پیرامون شهادت و ایثار، گفت: همه شهدای عزیز ما از جمله شهیدان رجایی و باهنر و ۴۲ شهید گرانقدر مجموعه انتظامی در سال جاری از مصادیق بیانات نورانی امام خمینی (ره) هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهید رجایی توانست دولت در تراز اسلامی را برای همگان هویدا کند، افزود: اکنون دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران یک دولت مردمی، انقلابی، پایبند به ارزش‌ها و اصول و خدمتگزار به مردم است که همه توان خود را در برابر با جبهه کفر به کار گرفته است.

ادیانی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد ملت ایران اسلامی در انتخاب رئیس جمهور این است که در این دولت کوچکترین خدشه‌ای به اصول‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد نشده و کارنامه‌ای بسیار درخشان و قابل قبول دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از قدرت منطقه‌ای فراتر رفته است، افزود: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی و میدان مقاومت اسلامی نبودند، امروز باید در داخل کشور با دشمنان مقابله می‌کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تأکید بر اینکه امروز به تعبیر سردار شهید سلیمانی، دشمنان اگر حرکتی بر علیه ما شروع کنند، پایان آن را ما رقم می‌زنیم، گفت: درس بزرگ شهدای عزیز به همه ما این است که خدمت خود را صادقانه، بی منت، با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی به مردم ارائه دهیم.

ادیانی خون شهیدان را بیمه‌گر انقلاب اسلامی و کشور ایران را دانست و با بیان اینکه شهدا تا ابد به جهانیان درس مقاومت می‌دهند، تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز از سطح منطقه‌ای فراتر رفته و نشانه‌های جهانی شدن قدرت ایران در حال بروز و ظهور است به طوری که روسیه از ایران تقاضای پهپاد دارد.

وی با بیان اینکه این سخن رئیس جمهور مردمی که «من سرباز رهبر هستم» برای دشمن سوزنده‌تر از هر موشکی است، تأکید کرد: دولت سیزهم در دیپلماسی اعجازگونه عمل کرد و امروز در فروش نفت موفق‌تر هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تصریح اینکه پیوستن به پیمان‌های بریکس و شانگهای یکی از توفیقات بزرگ و دستاورد مهم این دولت است، گفت: امروز ایران اسلامی از موضع انفعال در برابر قدرت‌های بزرگ امروز به موضع فعال تبدیل شده است همچنین با اطلاع می‌گویم جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات خود با عربستان هیچ یک از منافع منطقه‌ای خود و محور مقاومت را فدای مذاکرات نکرد و با اقتدار با این کشور برخورد کرد.

ادیانی در پایان سخنان افزود: با همه موفقیت‌ها و خدمات، اما گاهی برخی از ما نیز مغلوب جوسازی و عملیات روانی دشمن می‌شویم و حرف آن‌ها را به عنوان دلسوزی تکرار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha