مجتمع ادارات در زارچ افتتاح شد
کد خبر: 4166230
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

مجتمع ادارات در زارچ افتتاح شد

مجتمع ادارات شهرستان زارچ برای اولین بار در استان یزد و به مناسبت هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع ادارات در زارچبه گزارش ایکنا از یزد، مجتمع ادارات شهرستان زارچ برای اولین بار در استان یزد و به مناسبت هفته دولت با حضور محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.

محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، نهم شهریورماه در این مراسم گفت: طبق قانون خدمات کشوری مجتمع ادارات باید در شهرستان‌های زیر 70 هزار نفر جمعیت ایجاد شود و نمایندگی جداگانه را نخواهیم داشت و این اقدام  علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها باعث می‌شود خدمات  این مکان تجمیعی نیز به‌صورت متمرکز و آسان در اختیار مردم قرار گیرد.

پارسائیان، افتتاح مجتمع ادارات در شهرستان زارچ به‌عنوان اولین شهرستان استان را اقدام مبارکی دانست که باعث تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود و بخشی از معطلی‌های مردم بین ادارات نیز حذف خواهد شد.

معاون استاندار یزد در ادامه سفر به شهرستان زارچ در مراسم تحویل 75 واحد نهضت ملی مسکن زارچ به متقاضیان حضور یافت و اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات جهادی و بزرگی است که در کشور به خوبی در حال پیگیری است و یزد یکی از استان‌های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است و امسال در هفته دولت بیش از  سه هزار  مسکن تحویل متقاضیان شد.

وی افزود: استان یزد در طرح ابتکاری نسبت به ویلایی‌سازی  اقدام کرده و تنها استانی است که همه واحدهای آن در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود و برای 60 هزار واحد مسکونی نیز تأمین زمین صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد همچنین در آیین افتتاح کلنگ زنی مجتمع 300 هکتاری دامداری گلخانه‌ای و شیلات زارچ  گفت: بنا بر اعلام متولیان، پیش‌بینی اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریالی برای این مجتمع شده و خوشبختانه به‌صورت چند محصولی ایجاد خواهد شد که زمینه فعالیت تعدادی زیادی از فعالان این عرصه را فراهم خواهد کرد.

یادآور می‌شود ساختمان مدیریت برق شهرستان زارچ نیز با 380 متر زیربنا و اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شده و با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha