یادواره شهدای دفاع مقدس تاکستان برگزار شد
کد خبر: 4170843
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

یادواره شهدای دفاع مقدس تاکستان برگزار شد

یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان تاکستان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) و ضمن وداع با پیکر شهید گمنام برگزار شد.

سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، امروز دوم مهر در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس تاکستان، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم، گفت: دستاوردهای زیادی در دفاع مقدس داشتیم اما دستاوردی که مارا با دیگران متمایز می‌کند ایمان به رهبری فرزانه حضرت امام بود، آن روز که همه دنیا و استکبار جهانی دست به دست هم داده بودند و‌ می‌خواستند ایران عزیز مارا اشغال کنند جوانان با حضور در جبهه و با تقدیم جان خود مانع احقاق نقشه شوم دشمن شدند.

وی اظهار کرد: با الهام گرفتن از مکتب حسینی، مادران زینب‌سیرت جوانانی را تربیت کردند که فدایی اسلام باشند آنان‌ها از جان و مال و خانواده خود گذشتند و راهی جبهه جنگ شدن تا امروز ما بتوانیم مسئولیتی داشته باشیم بنابراین مسئولین باید با خدمت خود راه این شهیدان را ادامه دهند.

این مسئول با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با کمبود امکانات بسیار شدید مواجه بودیم، خاطرنشان کرد:  قدرتی که امروز ما داریم خودمان به دست آوردیم و آن را مانند حکومت منحوس پهلوی گدایی نکردیم و در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه جان دادیم ولی خاک ندادیم، افزود: اگر تاریخ بخوانیم می‌بینیم که در دوره قاجار و پهلوی چقدر از خاک ایران عزیز تقدیم دشمن شد اما جوانان در هشت فصل عاشقی روز به روز با سختی بسیار پای ایمان و‌ آرمان‌های انقلاب ماندند و‌ با تقدیم‌ جان خود حافظ این مملکت امام رضایی شدند و امروز حماسه اربعین و جمعیت و امنیتی که در این راه وجود دارد ثمره خون شهیدان است.

رفیعی در پایان خطاب به پدران و‌ مادران شهدا گفت: خادمین شما در سپاه، ارتش و فراجا شبانه‌روزی در تلاش هستند که پاسدار خون جوانان شما باشند و اجازه نخواهیم داد امنیتی که فرزندان شما به دست آوردند دچار آسیب شود.

انتهای پیام
captcha