رونمایی از مستند «ایشان» در رازو جرگلان
کد خبر: 4171979
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

رونمایی از مستند «ایشان» در رازو جرگلان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس چهل و سومین محفل خاطره‌گویی با عنوان«موج‌های بیقراری» همراه با رونمایی از مستند «ایشان» روایتگر خاطرات اسارت عبدالرحمان سجادی، جانباز اهل تسنن خراسان‌شمالی برگزار شد.

رونمایی از مستند «ایشان» در رازو جرگلانبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مستند «ایشان»، که روایتگر دو سال و دو ماه و ده روز از اسارت جانباز سرافراز عبدالرحمن سجادی در اردوگاه تکریت عراق است در قالب چهل و سومین محفل خاطره‌گویی با عنوان« موج‌های بیقراری» با حضور فرماندار و بخشدار راز و جرگلان، امام جمعه روستای حصارچه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان شهرستان راز و جرگلان و جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران روستای حصارچه، در محل سالن ورزشی شهدای دانش آموز این روستا اکران شد.

این مستند کوتاه درباره یکی از آزاده‌های اهل سنت استان است؛ و نمایانگر حضور حماسی و جانانه‌ی همه اقشار کشورمان در دفاع از میهن می‌باشد، خراسان‌شمالی گنجینه‌ای غنی از اقوام بوده که هر کدام به سهم خود در جنگ هشت ساله نقش آفرینی کردند.

مستند «ایشان» زندگی روزمره مردمان سخت کوش مرزنشین این منطقه و بخشی از زندگی در اسارت عبدالرحمن سجادی آزاده سربلند را روایت می‌کند.

گفتنی است، مستند «ایشان» تولید حوزه هنری خراسان‌شمالی به کارگردانی علی کاوه و محمد عباسپور است.

لازم به ذکر است در پایان از آزاده عبدالرحمن سجادی و خانواده ایشان و جمعی از ایثارگران، آزادگان، جانبازان و شهدای دفاع مقدس با تقدیم لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

چهل و سومین محفل خاطره‌گویی«موج‌های بیقراری» به همت حوزه هنری خراسان‌شمالی و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، فرمانداری شهرستان راز و جرگلان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha