برگزاری پویش «مسجد، کانون وحدت»
کد خبر: 4172161
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

برگزاری پویش «مسجد، کانون وحدت»

پویش «مسجد، کانون وحدت» همزمان با هفته وحدت و در آستانه سالروز ولادت پیامبرگرامی اسلام(ص) از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور راه‌اندازی شد.

برگزاری پویش «مسجد، کانون وحدت»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با هفته وحدت و میلاد سراسر نور رسول مکرم اسلام(ص) پویش «مسجد،کانون وحدت» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور راه اندازی شد.

پویش «مسجد، کانون وحدت» در قالب مهمانی اهل مسجد و حضور نمازگزاران در دیگر مساجد همراه با اجرای محفل انس با قرآن کریم در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم اجرا می‌شود.

حضور نمازگزاران اهل تسنن و تشیع در مساجد همدیگر و معرفی اقدامات وحدت آفرین استان‌ها و تجلیل از فعالان حوزه وحدت در بخش ویژه پویش «مسجد، کانون وحدت» پیش‌بینی شده است.

این پویش از ششم تا سیزدهم مهرماه سال جاری اجرا می‌شود و ثبت‌نام و شرکت در طرح از طریق زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد برای کانون‌های مساجد کشور فراهم است.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر خود را از طریق پیام رسان‌های داخلی به شماره 09336420865 و به آیدی ایتا به نشانی @Setadmasajed ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha