گسترش جنگ از سوی صهیونیست‌ها پیامدهای خطرناکی خواهد داشت
کد خبر: 4180581
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

گسترش جنگ از سوی صهیونیست‌ها پیامدهای خطرناکی خواهد داشت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه تداوم تجاوزگری رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه به یک رویارویی فراگیر منجر می‌شود، تأکید کرد که گسترش جنگ از سوی صهیونیست‌ها پیامدهای خطرناکی خواهد داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به ادامه یافتن حملات رژیم صهیونیستی به غزه تحت حمایت آمریکا واکنش نشان داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تبعات تداوم حمله به غزه گفت: ادامه تعرض اسرائیل و آمریکا به غزه به رویارویی فراگیر و همه‌جانبه خواهد انجامید.

قاسم در ادامه اعلام کرد که حزب‌الله لبنان برای کاهش فشار به غزه وارد درگیری شده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به افزایش شدت درگیری‌ها در مرز لبنان و اراضی اشغالی تصریح کرد: حملات روزافزون ما حامل این پیام است که گسترش جنگ از سوی اسرائیل پیامدها و نتایج خطرناکی را در پی خواهد داشت.

چندی پیش نیز سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: در شرایط کنونی هدف نخست همه ما در طول شبانه‌روز باید توقف جنگ و تجاوز علیه غزه باشد. هدف بعدی این است که مقاومت و حماس در غزه پیروز این نبرد باشند. پیروزی غزه به معنای پیروزی ملت فلسطین، قدس، مسجدالاقصی، کرانه باختری و اسرای فلسطینی خواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ارتباط با موضوع ورود این جنبش به جنگ علیه صهیونیست‌ها تأکید کرد: ما از همان روز هشتم اکتبر یعنی دومین روز جنگ وارد نبرد شده‌ایم، اگر به آنچه در نقاط مرزی لبنان و اراضی اشغالی رخ داده با دقت بنگریم، متوجه خواهیم شد که این تحولات بسیار مهم و بزرگ است.

وی تأکید کرد: آنچه در جبهه لبنان رخ داده در تاریخ رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است، البته ما در هر حال به آنچه در نقاط مرزی جریان دارد، اکتفا نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha