اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت یزد برگزار شد
کد خبر: 4182948
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت یزد برگزار شد

اولین اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت استان یزد با حضور رئیس شبکه تعلیم و تربیت بهشت (بنیاد هم‌افزایی شبکه تعلیم و تربیت) سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد، ماندانا جلالی، معاون راهبران بنیاد ملی نوجوان و رئیس بنیاد بهشت سازمان تبلیغات اسلامی، 28 آبان در اولین اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت استان یزد، با اشاره به حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حجت‌الاسلام و المسلمین قمی گفت: در این حکم دو قشر بانو و نوجوان مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

وی با اشاره به تشکیل بنیاد ملی نوجوان در هشتم آبان ماه سال گذشته اضافه کرد: هدف اصلی بنیاد بهشت، تربیت فرماندهان آخرالزمانی از خود نوجوانان در جهت ایجاد کنشگری بین دیگر نوجوانان است.

رئیس بنیاد بهشت (بنیاد هم‌افزایی شبکه تعلیم و تربیت) سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دو معاونت موجود در رویداد بهشت یعنی فرهنگیان و راهبران اظهار کرد: برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان و هم‌افزایی فعالان تربیتی در حوزه نوجوان از خروجی‌های رویداد بهشت خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف، گزارش‌دهی و ابلاغ نیست و قرار نیست با دیگر دستگاه‌های فرهنگی، موازی‌کاری صورت گیرد؛ بلکه به ایده‌های قابل طرح در تربیت نوجوان ضریب داده می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی برای تشکل‌های مردم نهاد؛ ثبت کانون فرهنگی تبلیغی برای حمایت مادی و معنوی از آنها، استفاده از اردوگاه امام جعفر صادق(ع) روستای منشاد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از جمله این ظرفیت‌ها دانست.

نجیمی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال موازی‌کاری با مجموعه‌های دیگر از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیست و تلاش ما ایجاد وفاق و انسجام بین همه دستگاه‌های فرهنگی است.

وی در پایان خطاب به تشکل‌های تربیتی نوجوان بیان کرد: ظهور و بروز در فضای مجازی، نقش‌آفرینی در معادلات، مطالبه‌گری در استان و حضور فعال در پویش‌ها از جمله فعالیت‌های مهم تشکل‌ها در این عرصه است.

انتهای پیام
captcha