پیوست رسانه‌‌ای رویدادهای مختلف به پویایی آن کمک می‌کند
کد خبر: 4184040
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

پیوست رسانه‌‌ای رویدادهای مختلف به پویایی آن کمک می‌کند

مشاور فرهنگی استاندار یزد بر تعریف پیوست فرهنگی برای رویدادهای مختلف تأکید کرد و گفت: هر رویدادی که انجام می‌شود، باید پیوست رسانه‌ای آن جریان در نظر گرفته شود تا به پویایی و بازتاب عمیق آن در جامعه کمک کند.

عالیه مهرابی، مشاور فرهنگی استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عالیه مهرابی، مشاور فرهنگی استاندار یزد، امروز، چهارم آذرماه در رویداد رسانه‌ای «جام امید» با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین گفت: رسانه‌ها در کنار روشنگری و آگاهی و جهادتبیین باید در حوزه سوادرسانه‌ای هر شهروند ایرانی نیز اهتمام ورزند، تا در بین جنگ رسانه‌ای قدرتمند دشمن سره از ناسره مشخص شود و لذا فعالیت‌های رسانه‌ای ویژه‌ای باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سند فرهنگی یزدنوین در حال تدوین است افزود: خوشبختانه نهادها و ارگان‌های فرهنگی، همسو و هم‌جهت برای تعالی فرهنگ و هنر استان تلاش می‌کنند و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان و حتی بین‌الملل انجام می‌شود.

مشاور فرهنگی استاندار یزد بر تعریف پیوست فرهنگی و رسانه‌ای برای رویدادهای مختلف تأکید کرد و گفت: هر رویدادی که انجام می‌شود، باید پیوست رسانه‌ای آن جریان نیز در نظر گرفته شود تا به پویایی و بازتاب عمیق آن کمک کند. متأسفانه یکی از هجمه‌های دشمن سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از فضای موجود است و لذا نقش رسانه‌ها باید پررنگ‌تر باشد و اگر پیوست رسانه‌ای برای رویدادهای مختلف تعریف شود، بسیاری از هجمه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha