خدمت‌رسانی 800 خادم یزدی به زوار امامزاده سید جعفرمحمد(ع)
کد خبر: 4194353
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

خدمت‌رسانی 800 خادم یزدی به زوار امامزاده سید جعفرمحمد(ع)

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با اشاره به فعالیت 477 خادم افتخاری در این آستان گفت: همچنین 364 داوطلب جدید برای خدمت به زوار ثبت‌نام کرده‌اند.

مسعود دهقانی‌زاده، مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد، حجت‌الاسلام مسعود دهقانی‌زاده، مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد گفت: خدمت به احیای امامزادگان و حفظ آن یک کار بزرگ راهبردی است، چرا که این مکان‌ها، پیشینه هویت و شخصیت دینی و اعتقادی ما هستند.

وی، وجود امامزادگان در سطح استان یزد را زنجیره‌ای از حلقه‌های نورانی خواند که فرهنگ اسلامی و دینی استان ما را رقم زده است، و با اشاره به حضور مردم در لباس خادم افتخاری امامزادگان اضافه کرد: دلبستگی مردم به اهل بیت و خاندان ایشان، نشان از ارتباط عمیق مردم با آنها دارد.

مدیر آستان امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 477 خادم افتخاری در این آستان گفت: هم اکنون 477 خادم که 290 نفر از آنها آقا و 187 آنها زن هستند؛ در قسمت‌های مختلف آستان از جمله فرهنگی، انتظامات، فنی مهندسی، خدمات و .... فعالیت دارند.

دهقانی‌زاده از ثبت‌نام 364 نفر داوطلب جدید برای خدمت در آستان خبر داد و افزود: به دلیل گسترش فعالیت‌ها و ایجاد فضاهای بیشتر در آینده برای رفاه حال زوار، خدام جدیدالورود، پس از تأیید صلاحیت در قسمت‌های مختلف آستان به کار گرفته خواهند شد.

وی در پایان گفت: هم اکنون با احتساب خدام جدید، بیش از 800 نفر خادم افتخاری در آستان فعالیت می‌کنند و افرادی که به دنبال خدمت‌رسانی به زوار امامزاده سید جعفرمحمد(ع) هستند می‌توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/q29kHWZK ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha