۷۷۳ پروژه عمرانی در یزد افتتاح می‌شود
کد خبر: 4196812
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
به‌مناسبت دهه فجر

۷۷۳ پروژه عمرانی در یزد افتتاح می‌شود

معاون عمرانی استانداری یزد از افتتاح ۷۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۴۴۶۸ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

محمدجواد ابوالحسینی، معاون عمرانی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی، معاون عمرانی استانداری یزد، امروز، 10 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر گفت: امسال شاهد افتتاح 773 پروژه با اعتباری بالغ بر 32 هزار و 900 میلیارد تومان در سطح استان خواهیم بود. 

وی افتتاح 28 هزار و 720 میلیاردتومان در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یادآور شد و از بهره‌برداری هشت طرح بزرگ و شاخص صنعتی با سرمایه‌گذاری 26 هزار و 700 میلیارد تومان خبر داد و افزود: در حوزه کشاورزی 43 طرح با سرمایه‌گذاری 1320 میلیارد تومان، در حوزه گردشگری 33 طرح با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در استان است. 

ابوالحسینی، 22 طرح بهسازی و اصلاح مسیر با 542 میلیارد تومان، 6 طرح در حوزه آب با 562 میلیارد تومان، برقرسانی و اصلاح شبکه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 400 میلیارد تومان را از دیگر طرح‌ها برشمرد و با اشاره به بزرگترین پروژه فرهنگی استان، گفت: پروژه فرهنگی تالار مرکزی که بیش از 15 سال به طول انجامیده، قبل از این، روند کندی داشته و در این دولت اراده جدی شکل گرفت و 221 میلیارد تومان در دو سال منابع تزریق و برای افتتاح در دهه فجر آماده شد. با افتتاح این پروژه  14 درصد سرانه فرهنگی افزایش می‌یابد.

وی، افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی مهریز را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و گفت: اجرای 128 طرح روستایی و 25 پروژه شهرداری‌ها و گازرسانی و تأمین زیرساخت نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان، اجرای شهرک نمایشگاهی در شاهدیه در قالب نمایشگاه دائمی در حوزه صنعت با رویکرد توجه به صنعت نساجی، کلنگ‌زنی مجتمع رفاهی درمانی جانبازان از دیگر برنامه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha