نقاب‌افکنی از چهره واقعی رژیم صهیونیستی؛ دستاورد طوفان‌الاقصی
کد خبر: 4201218
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
سهیل اسعد بیان کرد:

نقاب‌افکنی از چهره واقعی رژیم صهیونیستی؛ دستاورد طوفان‌الاقصی

مبلغ بین‌المللی و طلبه حوزه علمیه با بیان اینکه طوفان‌الاقصی نوع نگاه مردم جهان را به اسرائیل و صهیونیسم تغییر داد، گفت: در واقع طوفان‌الاقصی نقاب از چهره دروغین رژیم صهیونیستی برداشت و حقیقت ماهیت ضد انسانی اسرائیل را آشکار کرد به نحوی که آنها دیگر نمی‌توانند این چهره را از چشم جهانیان پنهان کنند.

سهیل اسعد، مبلّغ بین‌المللی و طلبه حوزه علمیه

سهیل اسعد، مبلّغ بین‌المللی و طلبه حوزه علمیه در گفت‌وگو با ایکنا در پاسخ به این سؤال که جنایات‌ رژیم صهیونیستی در غزه تا چه میزان ماهیت ضد حقوق بشری و ضد انسانی اسرائیل را در سطح جهانی آشکار کرد، گفت: به نظرم اتفاقی که پس از طوفا‌ن‌الاقصی افتاد، تغییر نوع نگاه مردم جهان نسبت به حقیقت صهیونیسم و اسرائیل بود که این را باید یک دستاورد بزرگ و اتفاق مبارک تلقی کرد.

وی با تأکید بر اینکه ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی از ابتدا همین بوده، گفت: اسرائیل با قدرتی که در اختیار داشته و دارد، سعی در پنهان کردن هویت حقیقی خود داشت اما طوفان‌الاقصی این نقاب را برداشت و حقیقت هویت آنها را آشکار کرد. به عبارت دیگر، تمام حقیقت ماهیت رژیم صهیونیستی با طوفان‌الاقصی، جلوه ظاهری و عمومیت پیدا کرد به طوری که دیگر نمی‌توانند این چهره واقعی را از چشم دنیا پنهان کنند.


بیشتر بخوانید:


نمایش چهره حقیقی رژیم صهیونیستی از سوی رسانه‌ها

این مبلّغ بین‌المللی و طلبه حوزه علمیه با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در کنار تمرکز بر مظلومیت غزه بر نشان دادن هویت واقعی اسرائیل و قدرت‌نمایی جبهه مقاومت، تلاش‌ مضاعف داشته باشند، بیان کرد: بیداری قلوب، راهپیمایی‌ها و تظاهرات گسترده در کشورها، نتیجه بازتاب اقدامات رسانه‌ها در جریان غزه است که موفق شده‌اند چهره حقیقی رژیم غاصب صهیونیستی را نشان دهند.

اسعد اضافه کرد: گام بعدی این است که این اعتراضات، انتقادات و ناراحتی‌های مردم تبدیل به فشار واقعی بر روی دولت‌ها، به ویژه دولت‌های غربی شود تا موضع‌گیری‌ها و اقدامات آنها نسبت به این جریان تغییر کند و به صورت صریح‌تر و مؤثرتر مواضع‌ خود را بدون محدودیت، بیان کنند. اگر این ظرفیت به فشار مردمی در سطح بین‌المللی تبدیل شود، می‌توان شاهد تحول در آینده بود.

بیداری فطرت‌ انسان‌های بیدار نسبت به نسل‌کشی اسرائیل

این مبلّغ بین‌المللی و طلبه حوزه علمیه با بیان اینکه اعتراضات جهانی علیه اسرائیل نشانه بیداری فطرت‌ انسان‌های آزادی‌خواه است، گفت: وجدان‌های جهانیان نسبت به این ظلم‌‌ها بیدار شده است.

اسعد در پایان تأکید کرد: معتقدم مردم باید کم کم خودشان این حقیقت را کشف کنند. اینگونه نیست که بتوانیم این حقیقت را تحمیل کنیم و هرچه این فضا و ابعاد اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گسترده‌تر باشد، مردم نیز فطرت‌شان آگاه‌تر و اعتراضات‌شان گسترده خواهد شد.

گفت‌وگو از سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha