سربازان برای مهارت‌آموزی بیشتر تلاش کنند
کد خبر: 4205839
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سربازان برای مهارت‌آموزی بیشتر تلاش کنند

محمد حسین رجبی گفت: سربازان وظیفه برای مهارت‌آموزی بیشتر و جدی‌تر از گذشته تلاش کنند.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 26 اسفند در مراسم افطاری با سربازان نظام وظیفه که با حضور پدران آنها برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه رمضان گفت: جوانانی که در حال سپری کردن خدمت سربازی هستند باید در راستای مهارت‌آموزی بیشتر و جدی‌تر از سابق تلاش کنند.

وی ادامه داد: سربازان از این فرصت جوانی حداکثر بهره را ببرند و در راستای مهارت‌‌افزایی گام بردارند که سپاه نیز در این ارتباط برنامه‌های مختلفی جهت ارتقای توانمندی‌های سربازان دارد و به صورت مستمر اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: ما نسبت به سربازان احساس پدر و پسری داریم که توصیه دین مبین اسلام نیز همین است که چنین دیدگاهی نسبت به این قشر داشته و با آنها مانوس باشیم.

وی ادامه داد: برخی از سربازان در مناطق صعب‌العبور که آب و هوای مساعدی ندارد در حال خدمت کردن هستند که با آنها نیز به شدت مالوف هستیم چون با تمام وجود در خدمت نظام هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای حفظ سلامت نفس جوانان تاکید کرد و گفت: والدین به ویژه پدران نسبت به این موضوع باید حساسیت لازم را داشته باشند تا به عنوان افرادی صالح و سالم وارد جامعه شوند که سپاه نیز در این زمینه احساس امانتداری می‌کند و تلاش می‌کنیم در این مدت دو ساله از روح و روان و وجود ذی‌قیمت جوانان صیانت کنیم.

انتهای پیام
captcha