حمایت از تولید محتواهای مروج سبک زندگی مؤمنانه
کد خبر: 4208339
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
یاسر احمدوند خبر داد:

حمایت از تولید محتواهای مروج سبک زندگی مؤمنانه

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت ویژه وزارت ارشاد در زمینه تولید محتوای دینی در فضای مجازی خبر داد و گفت: این طرح به شکل مردمی و با مشارکت مؤسسات و فعالان فضای مجازی اجرا می‌شود.

احمدوندیاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا درباره برنامه‌های وزارت ارشاد در زمینه ترویج فعالیت‌ها و فرهنگ قرآنی به ویژه در فضای مجازی طی سال جدید گفت: همه فعالیت‌ها در وزارت ارشاد باید منطبق با راهبردهای قرآنی باشد و فعالیت‌های قرآنی بر همه محتواها اشراف داشته باشد. این موضوع به بخش‌های مختلف وزارتخانه از جمله ترویج مفاهیم قرآنی در مسائل هنری، حوزه‌های نمایشی، موسیقی، تئاتر و ... مربوط می‌شود و در صورت تولید آثار مرتبط با موضوعات قرآنی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در حوزه نشر کتاب هم همینطور است و یکی از موضوعات مورد توجه در اختصاص حمایت و پشتیبانی‌ها توجه به مفاهیم و علوم قرآنی است و امیدوارم در سال جاری هم این روند حمایتی افزایش یابد و آثار خوبی را در حوزه نشر در زمینه معارف قرآنی شاهد باشیم.

احمدوند همچنین درباره ترویج سبک زندگی مؤمنانه تصریح کرد: برنامه ویژه‌ای در این زمینه به تولید محتوا در فضای مجازی اختصاص داده شده است و حمایت‌های خوبی خواهد شد و در وزارتخانه ستادی برای تولید محتوا شکل گرفته است. از هفته جاری جلسات بررسی این موضوع با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و امیدوارم تولید محتوای مناسبی را در فضای مجازی شاهد باشیم.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد ادامه داد: جزئیات این موضوع به زودی اعلام خواهد شد، البته این برنامه، مردمی و با مشارکت مؤسسات و فعالان فضای مجازی اجرا می‌شود و در صورت تولید محتوای مناسب، حمایت ویژه‌ای از آنها خواهد شد.

انتهای پیام
captcha