امروز غزه تبدیل به رسانه شده است
کد خبر: 4208784
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

امروز غزه تبدیل به رسانه شده است

باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران، مسئله غزه و قدس را نقطه اشتراک تمامی آزادگان جهان عنوان و بیان کرد: رسانه‌های ضد مقاومت امروز رسوایان عرصه آگاه‌سازی جهانی از بزرگترین جنایت بشری در غزه هستند.

به گزارش ایکنا به نقل از باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران، این باشگاه ضمن گرامیداشت روز قدس به‌عنوان نقطه‌ای مهم در دنیای امروز برای دفاع از مظلوم و شناخت حق از باطل، اعلام کرد: قدس با محوریت جنایات غزه دیگر تنها مسأله‌ی امت اسلام نیست بلکه به مسئله‌ای جهانی تبدیل شده است. این مرحله به‌معنای این است که ما به‌طور جد به شکل‌گیری تمدن نوین نزدیک شده‌ایم؛ تمدنی فارغ از رنگ و مذهب و جغرافیا که تمام آزادگان و آزادی‌خواهان جهان را حول محور مقابله با ظلم و ظالمان و دفاع از مظلومان گردهم آورده و همنوا کرده است.

آنچه مهم است اینکه این درخت سترک با خون هزاران شهید آبیاری شده و بی‌شک ثمری جز پیروزی مظلومان و سقوط مفتضحانه ظالمان نخواهد داشت. ما یقین داریم وعده الهی برای انتقام از ظالمان و یاری مظلومان محقق خواهد شد و قدس شریف از محاصره خونخوارترین افراد پاک می‌شود به اذن الله.

اما رسانه امروز در حساس‌ترین و مهمترین نقطه تاریخی خود ایستاده است. امروز روز سنجش ادعاهایی از جنس آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات است. امروز «حبس خبر» چیزی فراتر از سانسور و دیکتاتوری پلتفرمی است که شاهد وقوع آن هستیم. رسانه‌های ضد مقاومت امروز رسوایان عرصه آگاه‌سازی جهانی از بزرگترین جنایت بشری در غزه هستند، همان‌ها که صدای شعارهای توخالیشان گوش جهان را کر کرده و در عمل نماد بارز دیکتاتوری رسانه‌ای هستند.

البته جنایت و قتل عام هزاران کودک و زن بی‌گناه و بی‌پناه چنان تصویری را رقم زده که خود جور همه رسانه‌ها را کشیده و امروز «رخداد» خود تبدیل به «رسانه» شده است. این مسیر قطعا به یک روز محدود نشده و موضوع نابودی رژیم جعلی اسرائیل مطالبه‌ای جهانی است. به امید پایان این ظلم و پیروزی فلسطین و آزادی قدس».

انتهای پیام
captcha