درخشش قرآن‌آموزان بنیاد قرآن و عترت ابرکوه در مسابقات ارشاد
کد خبر: 1319374
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳

درخشش قرآن‌آموزان بنیاد قرآن و عترت ابرکوه در مسابقات ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در راستای برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی در اردیبهشت‌ماه، قرآن‌آموزان مؤسسه بنیاد قرآن و عترت شهرستان ابرکوه موفق به کسب رتبه برتر شدند.

معصومه اربابی، مدیر آموزش بنیاد فرهنگی قرآن و عترت ابرکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: ۱۸۶ نفر از قرآن‌آموزان بزرگترین مجتمع قرآنی کشور با شرکت در آزمون سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موفق به کسب حدنصاب نمره ۶۰ از ۱۰۰ شدند که گواهینامه پایان دوره قبول‌شدگان توسط مرکز مذکور صادر می‌شود.

عضو هیئت مدیره بنیاد قرآن و عترت ابرکوه در رابطه با رشته‌های تخصصی این گواهینامه‌ها اضافه کرد: رشته‌های مفاهیم مقدماتی و تکمیلی، حفظ و تدبر در جزء ۳۰، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم از جمله رشته‌های تخصصی قبول‌شدگان است.

وی در پایان یادآور شد: این گواهینامه‌ها برای قرآن‌آموزانی صادر شده که علاوه بر شرکت در دوره‌های آموزشی به‌مدت ۹۶ ساعت به تفکیک هر دوره، در کلاس‌های آموزشی بنیاد شرکت کرده باشند.

لازم به ذکر است که برگزیدگان این دور از آزمون قرآنی جوایزی به رسم یادبود اعطاء خواهد شد، همچنین سیزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم به‌همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به بزرگترین مجتمع قرآنی کشور واقع در شهرستان ابرکوه، میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

captcha