برگزاری ۱۶ دوره جدید آموزش عمومی قرآن در ابرکوه
کد خبر: 1368966
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

برگزاری ۱۶ دوره جدید آموزش عمومی قرآن در ابرکوه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با نیمه دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بنیاد قرآن امیراالمؤمنین(ع) ابرکوه اقدام به برگزاری 16 دوره آموزش عمومی قرآن کرده است.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، توفیق شرکت در کلاس‌های آموزش قرآن، فرصت ارزشمندی است تا شیفتگان کلام وحی، ضمن خودسازی و بهره‌گیری از فیض لایتناهی صحیفه مبین و آشنایی با معارف قرآن مجید، خود و فرزاندان خود را برای حیات طیبه آماده و مهیا کنند.
مجتبی عزیزی، رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) ابرکوه با اعلام این مطلب، اظهار کرد: همزمان با نیمه دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲، ۱۶ دوره آموزش عمومی قرآن در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: اکنون که شاهد فعالیت بزرگترین مجتمع قرآنی کشور در دارالسعاده ابرکوه هستیم، شایسته است این موهبت الهی را ارج نهاده و ضمن حضور مستمر و مؤثر در دوره‌های متنوع آموزشی این بنیاد مردم نهاد، با معارف انسان ساز قرآن بیشتر آشنا شویم و در هر جایگاه، موقعیت و مرحله‌ای که هستیم خود را بی‌نیاز از حضور در محضر قرآن و عترت ندانیم.
رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برنامه زمانبندی دوره‌ها را که با بهره‌مندی از حضور ارزشمند اساتید و معلمان مجرب در نیمسال دوم سال تحصیلی برگزار می‌شود را به شرح ذیل اعلام کرد.
هر یک از دوره‌های آموزشی یک جلسه 90 دقیقه‌ای در هفته به‌مدت شش ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در هر یک از این دوره‌ها می‌توانند تا 23 بهمن‌ماه جاری، همه روزه عصرها از ساعت 14:30 تا 18 با شماره تلفن‌های ۱۵ – ۶۸۲۱۱۱۳ تماس حاصل کنند.
روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهیم، تجوید، حفظ ترتیبی، قصه‌های قرآن، قرائت و ترتیل‌خوانی، خانواده در قرآن، معاد در قرآن، مهارت‌های تعلیم و تربیت فرزندان، مهدویت، شرح خطبه متقین نهج‌البلاغه، شرح صحیفه سجادیه و بررسی سیره پیامبر(ص) از جمله کلاس‌های این دوره هستند.

captcha