استکبارستیزی برخواسته از روح عدالت‌خواهی ملت ایران است
کد خبر: 3760763
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز 13 آبان؛

استکبارستیزی برخواسته از روح عدالت‌خواهی ملت ایران است

گروه جهاد و حماسه ــ به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز دانش‌آموز، تشکل‌های شاهد و ایثارگر بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش ایکنا؛ متن این بیانیه بدین شرح است: روز 13 آبان را می‌توان سرآغازی بر استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و عزت خواهی دانست که ملت ایران اسلامی شعار مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را زنده کرده و نوای «هیهات من الذله» سر دادند تا در پرتو ولایت عزت یابند و سربلند باشند. حرکتی که دانشجویان در پی دخالت‌های مکرر عواملی که در قالب سفارت به مداخله در امور کشور می‌کردند، انجام دادند به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انقلاب دوم نامیده شد تا برگی دیگر بر مفتضحات استکبار اضافه شود.
ما معتقدیم استکبارستیزی که برخواسته از روح عدالت‌خواهی ملت عزیزمان است، هرروز در دل‌وجان اقشار مختلف به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلابی و بصیر، تنومندتر می‌شود. حضور باشکوه خاندان معظم شهدا و ایثارگران و مشارکت عموم مردم در راهپیمایی‌های 13 آبان، لبیک دوباره به‌نظام ولایی و احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادی‌خواه و عدالت جوی جهان دارد.
اکنون‌که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ما ناظر به نفوذ تفکر و استراتژی ایران اسلامی در همه دنیا هستیم، به‌گونه‌ای که مردم سراسر دنیا امروز به تأسی از ملت ایران اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و اینان که روزی خود را ولی‌نعمت این مردم می‌دانستند، اکنون برای تثبیت خود در جهان به اشکال مختلف برای باز کردن راهی به ایران تلاش می‌کنند. چه فایده که آزموده را آزمودن خطاست. این عزت و شرفی را که امروز داریم نعمتی می‌دانیم که مدیون بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و جانشین برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهیدان و ایثارگران گران‌قدر هستیم و خداوند را از این بابت شاکریم.
تشکل‌های شاهد و ایثارگر بار دیگر فرارسیدن سالروز 13 آبان را بر همگان به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و خود را محیای حضور در راهپیمایی 13 آبان 1397 نموده و دست در دست ملت مبارز در این مراسم باشکوه شرکت خواهیم کرد و مستکبرین و دست‌نشانده‌های مغفول داخلی و خارجی‌شان بدانند که خاندان معزز شهدا و ایثارگران با حضور فعال در راهپیمایی پربرکت 13 آبان یکبار دیگر حربه آن‌ها را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران اسلامی خنثی خواهند کرد. ان‌شاءالله.
انتهای پیام
captcha