توزیع بیش از ۱ میلیارد ریال بسته معیشتی بین مددجویان طارمی
کد خبر: 3930321
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

توزیع بیش از ۱ میلیارد ریال بسته معیشتی بین مددجویان طارمی

رئیس کمیته امداد شهرستان طارم از توزیع بیش از ۱ میلیارد ریال بسته معیشتی بین مددجویان طارمی خبر داد و گفت: 70 بسته اقلام تحصیلی نیز بین دانش‌آموزان توزیع شد.

توزیع بیش از یک میلیارد ریال بسته معیشتی در بین مددجویان طارمیشعبان صیادی، رئیس کمیته امداد شهرستان طارم، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به مشارکت این اداره در مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، اظهار کرد: نیکوکاران و مردم خیر شهرستان طارم با درک شرایط همشهریان نیازمند خود، کمک‌های خوبی برای بهبود شرایط آن‌ها در اختیار کمیته امداد قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: در همین زمینه خیران نیک‌اندیش این شهرستان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر 2500 کیلوگرم برنج و 152 کیلوگرم گوشت به ارزش 827 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمک کردند.

شعبانی افزود: این میزان کمک در بسته‌بندی مناسب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و درج پیام‌های آموزشی در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین خانواده‌های تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و کم‌برخوردار  کمیته امداد شهرستان طارم توزیع‌ شده است.

وی همچنین از توزیع 70بسته اقلام تحصیلی به ارزش 227 میلیون ریال در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب طرح شور عاطفه‌ها خبر داد و افزود: در شهرستان طارم 370 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که نیازمند اقلام تحصیلی به‌ویژه وسایل و لوازم کمک آموزش غیرحضوری از جمله گوشی هوشمند و تبلت هستند.

انتهای پیام
captcha