آغاز اولین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد
کد خبر: 3994522
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

آغاز اولین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد

مسابقات حفظ قرآن کریم اولین جشنواره «قرآن و عترت» فرزندان و همسر کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، به صورت غیرحضوری برگزار شد.

برگزاری مسابقات «حفظ» خانواده دانشگاهیان علوم‌پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقات حفظ قرآن کریم اولین جشنواره «قرآن و عترت» فرزندان و همسر کارکنان و اساتید دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 10 شهریورماه به صورت غیرحضوری برگزار شد.

این مسابقات با حضور 45 نفر و در پنج رشته حفظ سه جزء، یک جزء، نیمه دوم جزء سی، بیست سوره و 10 سوره آخر قرآن کریم به صورت آنلاین از ساعت 8:30 صبح امروز آغاز و تا ساعت 14 ادامه داشت.

یادآور می‌شود اولین جشنواره قرآن و عترت ویژه فرزندان و همسر کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سه بخش آوایی، معارفی و هنری در حال برگزاریست که در این جشنواره 220 نفر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

همچنین مهلت ارسال آثار بخش‌های آوایی اعم از ترتیل و تحقیق تا روز دوشنبه، 15 شهریورماه اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس یزد، میدان امام حسین(ع)، ابتدای بلوار دانشجو، مجنمع آموزشی و پژوهشی امام رضا(ع)، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، واحد قرآن و عترت(ع) ارسال کنند و یا برای اطلاع از جزییات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۸۷۱۹-۰۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha