کسب عناوین برتر از سوی اعضای مؤسسه مهد قرآن در مسابقات قرآنی
کد خبر: 4037597
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

کسب عناوین برتر از سوی اعضای مؤسسه مهد قرآن در مسابقات قرآنی

چهار نفر از حافظان عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن در پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) عناوین برتر را کسب کردند.

مسابقات امام علیبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، چهار نفر از حافظان عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن در پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در رشته‌های حفظ کل، ۱۰ جزء و رشته قرائت تحقیق قرآن کریم عناوین برتر را کسب کردند.

سیدمحمود چاوشی، مدیر عامل مؤسسه کشوری مهد قرآن ضمن تبریک این موفقیت به نخبه‌های قرآنی و خانواده‌هایشان، از تلاش مدیران و مربیان تشکر کرد.

حائزین رشته‌های برتر در بخش آقایان و بانوان به شرح زیر هستند.

فائزه سادات قریشی‌نسب از مهد قرآن استان یزد، نفر اول رشته حفظ کل قرآن بالای ۲۶ سال

هدی صرافها از مهد قرآن استان قزوین، نفر سوم رشته حفظ کل قرآن بالای ۲۶ سال

معصومه حمیدی از مهد قرآن استان قزوین، نفر دوم رشته قرائت تحقیق زیر ۲۶ سال

سیدمحمدحسین روشنایی از مهد قرآن استان مرکزی، نفر اول حفظ 10 جزء قرآن کریم

این حافظان قرآن در ادوار مرحله کشوری آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر مهد قرآن ترنم وحی موفق به کسب مدرک حفظ کل قرآن شده‌اند.

تجلیل ۳۸ چهره برتر مهد قرآن بهشهر در سالگرد پیروزی انقلاب

همزمان با آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آئین تجلیل از اساتید، مربیان و حفاظ برتر عضو مهد قرآن بهشهر واقع در استان مازندران با حضور امام جمعه، مدیران ارشد قرآنی، فرهنگی و خانواده‌ها در محل مصلای شهر برگزار شد.

محمد‌حسن برفامی، مدیر مهد قرآن بهشهر با تأکید بر ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و تکریم نخبه‌های قرآنی گفت: چهره‌های برتر قرآنی این مرکز در سال ۱۴۰۰ شامل حفاظ کل قبول شده در مرحله کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی»، اساتید و مربیان فعال، افتخار آفرینان گروه هم‌خوانی قرآن و مدیحه‌سرایی «یاسین» متشکل از حفاظ و مربیان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن هستند که با اعطای لوح تقدیر و هدیه ویژه تجلیل شدند.

بنا بر این گزارش، اجرای برنامه حمل قرآن کریم به همراه پرچم گنبد حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به جایگاه اجرای گروه تواشیح یاسین، تلاوت نفر اول کشوری مسابقات سراسری اوقاف سال ۱۴۰۰ و اجرای همخوانی ۳۰ نفر از مربیان و حفاظ کل از بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha