اعزام ۳۰ تیم عملیاتی و بالگرد هلال‌احمر به منطقه سیل‌زده استهبان
کد خبر: 4072737
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

اعزام ۳۰ تیم عملیاتی و بالگرد هلال‌احمر به منطقه سیل‌زده استهبان

مدیر جمعیت هلال‌احمر فارس از اعزام ۳۰ تیم عملیاتی همراه با بالگرد و سگ‌های تجسس به منطقه سیل‌زده استهبان خبر داد.

سیل استهبان، تجسس برای مفقودین، هلال احمر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین درویشی، مدیر جمعیت هلال‌احمر فارس، امروز، اول مردادماه در حاشیه بررسی آخرین وضعیت منطقه سیل‌زده استهبان گفت: به دلیل بارندگی روز گذشته و طغیان رودخانه رودبال متأسفانه تعدادی از هم‌استانی‌ها جان خود را از دست دادند و تعدادی هم مفقود شدند.

وی با یادآوری اینکه دیروز قریب ساعت 17:30 بارندگی انجام شد و طغیان رودخانه رودبال اتفاق افتاد، افزود: بلافاصله بعد از حادثه تیم‌های امدادی هلال احمر استهبان به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

درویشی ادامه داد: با توجه به وسعت حادثه نیاز بود که تیم‎‌های دیگر از شهرستان‌های همجوار به منطقه حادثه دیده اعزام شوند و نهایتاً 30 تیم علمیاتی، بالگرد جمعیت هلال احمر و سگ‌های تجسس با ظرفیت 140 نفر در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کردند.

مدیر جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: تاکنون 21 نفر فوتی جست‌وجو شده و از آب گرفته شده است و دو نفر مفقودی داریم که کار جست‌وجو ادامه دارد.

وی در پایان تأکید کرد: جمعیت هلال احمر با تمام توان و نیروهای عملیاتی در اینجا حضور خواهد داشت تا زمانی که آخرین مفقودی پیدا شود.

انتهای پیام
captcha