رویداد ملی روایت‌آموزی «سلما» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4123005
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

رویداد ملی روایت‌آموزی «سلما» در یزد آغاز شد

رویداد ملی روایت‌آموزی «سلما» با موضوع کنشگری روایی بانوی با شرف و با استعداد ایرانی ویژه دختران نوجوان و جوان در یزد آغاز شد.

مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، رویداد ملی روایت‌آموزی «سلما» با موضوع کنشگری روایی بانوی با شرف و با استعداد ایرانی ویژه دختران نوجوان و جوان استان یزد، امروز، 30 بهمن ماه در حسینیه ثارالله یزد آغاز شد.

در این رویداد که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در حال برگزاری است، دختران 15 الی 25 سال به مدت دو روز زیر نظر اساتید برجسته کشوری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در حاشیه برگزاری این رویداد به ایکنا گفت: امروزه یکی از مسائلی که جامعه با آن روبروست، بحث روایت است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نیز مورد تأکید قرار گرفته است و امیدواریم برگزاری این رویداد به نوجوانان و جوانان کمک کند تا در جنگ روایت‌ها بر دشمن غلبه و پیروز میدان باشند.

وی ادامه داد: 150 نفر از دختران نوجوان و جوان فعال و علاقه‌مند به فضای مجازی و عرصه کنشگری در بحث روایت آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و زیر نظر اساتید مجرب و برجسته کشوری یاد می‌گیرند چگونه سوژه‌ها و مباحث پیرامون خود را روایت کنند و ان‌شاءالله بتوانند اقدامات خوبی در زمینه روایتگری در سطح جامعه رقم بزنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح ملی و همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان بیان کرد: در این رویداد که 9 نفر از دختران استان یزد نیز حضور داشتند، و با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفته بود، برگزاری این رویداد به صورت استانی در یزد در دستور کار قرار گرفت.

حسینی‌مطلق افزود: از شهرستان‌ها نیز برای برگزاری این رویداد تقاضا داشتیم تا جایی که این رویداد در شهرستان‌ها به صورت متمرکز برگزار شود که ان‌شاءالله بعد از پایان این رویداد، برای برگزاری در شهرستان‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: برای حضور در این رویداد از اقشار مختلف اعم از سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و مدارس مختلف سطح استان، همچنین دانشجویان دانشگاه‌های استان، حوزه علمیه، فعالان فرهنگی و هنری دعوت به عمل آمد و امیدواریم شرکت‌کنندگان به صورت تخصصی مبحث روایتگری را فرا گیرند.

 

انتهای پیام
captcha