جوانان راوی پیام انقلاب اسلامی باشند
کد خبر: 4123434
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

جوانان راوی پیام انقلاب اسلامی باشند

معاون استاندار یزد گفت: بهترین زبان برای انتقال پیام به مخاطبان جوان و نوجوان استفاده از ظرفیت همین قشر است تا با ادبیات و زبان گویای خود روایت صحیح و قابل درک را منتقل کنند.

بازدید علی اکبر عزیزی، معاون استاندار یزد از رویداد سلمابه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، روز گذشته، 1 اسفند در حاشیه بازدید از رویداد ملی «سلما» که در یزد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از عرصه‌های مهم برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی است،‌ گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همه توان خود را در این فضا به‌کار گرفته‌اند تا با استفاده از جنگ ترکیبی هوشمند جوانان و نوجوانان این نظام را منحرف کنند و در مقابل نظام قرار دهند.

وی به اهمیت حضور فعال جوانان انقلابی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برای حضور و فعالیت در این فضا یادگیری فنون کار خیلی مهم است که یکی از حرفه‌های آن روایتگری از اتفاقات و حوادث و جریان‌ها برای انتقال پیام انقلاب و اسلام به مخاطبان است.

عزیزی با بیان اینکه رویداد سلما گام مؤثری در راستای آموزش رسانه‌ای به نوجوانان و جوانان برداشته است، ادامه داد: این رویداد یکی از حوزه‌های مهم برای پرورش نیروهای دلسوز به منظور فعالیت روایتگری است که با همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری،‌ سپاه الغدیر و فرمانداری اردکان برگزار شد، جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: با توجه به اینکه یکی از عرصه‌های مهم فعالیت امروز فضای مجازی است و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هم فرمودند اگر بنده رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم، لذا استانداری از رویدادهایی که باعث رشد جوانان و نوجوانان در این عرصه شود، حمایت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بهترین زبان برای انتقال پیام به مخاطبان جوان و نوجوان استفاده از خود جوانان و نوجوانان است تا با ادبیات زبان گویای خودشان مطالب ارزنده و روایت صحیح و قابل درک و شفاف منتقل کنند.

معاون استاندار گفت: همانگونه که حضرت امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) بعد از واقعه کربلا با روایتگری صحیح، به‌جا و شفاف باعث شدند که واقعه کربلا در این شهر مدفون نشود و به عالم مخابره شود، نقش روایتگری در همه پیچ و خم‌های انقلاب و در کوران مختلف بسیار حائز اهمیت است و برای ابراز یک روایت درست از یک واقعه و اتفاق نیاز به آموزش طیف‌های مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان است که این رویداد در همین مسیر طراحی و اجرایی شد.

یادآور می‌شود رویداد روایتگری دو روزه سلما با هدف آموزش جوانان و نوجوانان در زمینه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای با حضور اساتید ملی در یزد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha